"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 2. september 2010

Give Away konkurranse: Maias Lille Verden

har en give away konkurranse som går ut på at man skal finne 3 ord som beskriver og/eller inspirerer meg. Og for å få to lodd så skulle vi også finne bilder av de tre ordene. Ikke no problem!

Sånne konkurranser synes jeg er litt morro. :D

Tre ord og bilder som beskriver og inspirerer meg.. hmmm..

Det må vel bli:

*Kjærlighet
Jeg er så lykkelig og full av kjærlighet. Elsker deg min kjære!!


*Gammeldags
Jeg er gammeldags i stil og hodet ;P.


*Oppfinner
Ser på meg selv som en kreativ sjel og jeg elsker gamle oppfinnelser. Under ser du flyvemaskinen til Leonardo DaVinci.



Slikleis.. da var det gjort. Jeg krysser fingrene som alltid ;). Hvis DU også vil være med så er det bare å trykke på linken helt i begynnelsen av innlegget.

Ønsker alle en flott uke!

Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

mimmi-leone sa...

Synes det med kjærlighet var så herlig, for det å elske å bli elsket gjør oss til enda bedre mennesker...tenker jeg!

Ønsker deg en fortatt fin ettermiddag!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Randi sa...

For en gøy konkurranse!! Og det bildet av deg og din kjære er bare helt nydelig:)
Klem, Randi

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Naaw! Så kosleg bilde av deg og kjæresten!:))
Morsom måte å ha Give Away på:)
Kos deg masse ikveld!
Klem:)

Lill sa...

Heihei snuppa.
Ville bare meddele at du er vinner av give awayen min..
Gratulerer så masse..send meg adressen din på
lillhenriksen@yahoo.no så sender jeg pakken allerede imåren..
klem

Hannes dagbok sa...

Åååååååå....kjempekoselig bilde av dere to!!!

Ha en deilig kveld:)

Klem,Hanne

FlorasFrue sa...

For et koselig bilde av deg og din kjære! Lykke til i konkurransen:)
Kjersti

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Du må jo nesten vinne den give awayen - kjempefint innlegg! Og den skrivemaskinen med gamle bøker ♥♥♥.. Ha en fin helg!

Related Posts with Thumbnails