"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 23. september 2010

Glemte en skatt ;)

Jeg var jo så begeistret over å vise dere mine loppekupp at jeg helt hadde glemt det beste kuppet som jeg allerede hadde hengt opp på veggen ;P.

 3 herlige gamle rammer.

Bakpå står det at det kommer fra en rammeforetning i Tønsberg (R.Næss).
Morro liten detalj.

Og så er de litt ødelagte på kantene, men det øker bare sjarmen enda litt til for meg : D.


Denne søte lille kaninen/sauen/bamsen har også blitt fikset litt på, så nå ligger den tilsalgs i bloggbutikken min:
Kanskje det er ei lita prinsesse der ute som trenger en liten venn?

♥Vil ønske alle mine lesere en strålende dag♥

Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

Emilies interiør sa...

Å det var nydelig rammer!! Så heldig du var som fant de:) Gleder meg stort til helgens loppemarkeder, alltid like spennende å se hvilke skatter som finnes:)

Camilla sa...

De var utrolig nydelige, et godt kupp!

Klem, Camilla.

Trine sa...

Så utrolig skjønne rammer!! Kjempefine!!

Må forresten også si jeg er bittelitt misunnelig på kverna på bildet under, mamma pleide å lage kransekaker med en slik kvern da jeg var liten, og jeg kan enda kjenne lukten, smaken og følelsen av jul (det var stort sett bare da mamma lagde kransekake;) ) Hihi!

Ha en fin dag!

Klem, Trine

lillelaila sa...

Heisan!
Nydelige rammer!!!
Litt skader i kantene har vi lært oss å leve med... Blir bare vakrere synes jeg :D
Jeg mener jeg så et rundt søylebord på smia i dag Madelèn!!! (Taranrød)
klem Laila

Jennys fire vegger sa...

Skjønne rammer! :o) Jeg har sett etter en ny ramme i dag, men jaggu tror jeg det blir en tur i bruktbutikken og en runde med spray. Hva mangler rammene i butikkene? Joda, sjel! :o)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Gammel stil sa...

Det var fine rammer:) Ødelagt i kanten er bare sjarmerende:)

Stor klem:):)

Katharina sa...

Fine de var da:) Skal være litt slitte vettu...ekstra sjarm det!
Det er bare så moro å gå på loppemarked...så skjønner godt du koser deg der:)
Klem fra Katharina

Simona sa...

I like to muche your blog. It's fantastic!!!!!!!!!!
See you
Simona

Related Posts with Thumbnails