"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 29. september 2010

Høstpynt i tv-kroken

I går begynte jeg såvidt å tenke på at det er jo ikke lenge til vi kan begynne å fyre opp i peisen våres. Kveldene begynner å bli kaldere og da er det jo så kos med tente lys og fyr i peisen. 

MEN.. det står jo masse greier oppå peisen og trollhasselgreina mi henger i taket der.
Hmmm.. Det må vel egentlig bort før jeg fyrer opp, tenker jeg
Så jeg begynner å flytte rundt på pyntet mitt og stakkars lille peiskroken blir heeeelt tom for pynt (enn så lenge).
Men heldige lille tv kroken får et helt nytt tilskudd.

Min fabelaktige (;P) trollhasselgrein.



Målet mitt var jo selvfølgelig at den greina skulle oppi glassbollen, men det var ikke snakk om.
Jeg synes liksom det ble litt tomt oppi når greinen ikke gikk helt ned så jeg fant frem 1 av mine seks store kongler og puttet i bånn sammen med mange små kongler (som jeg plukket fra greinene ute).
Slik at det ble litt bånnfyll.

Men så var det det tomrommet i midten da... hva skulle jeg finne på der? Hodet mitt gikk på høygir. Da kom inspirasjonen fra i går og sa at jeg kunne jo ha en liten ranke hengendes der.
Genialt, tenkte jeg.

Og over ble resultatet. Kjempe fornøyd med kreasjonen og gleder meg til å finne enda flere muligheter til å pynte til høst/vinter her i hjemmet.

Ønsker alle som en innom en flott dag og samtidig vil jeg takke for alle herlige kommentarer. Setter virkelig pris på dem alle sammen!!

Klem Madelén

14 koselige kommentarer:

Gammel stil sa...

SÅÅÅ fint:) Det ble skikkelig stilig!!

Vet ikke om vi har sagt det før, men du har så utrolig kul layout på bloggen din:)

klem:)

tove sa...

Hei hei
Dekorativt med troll hassel. Kan brukes året rundt...
Ha en fin dag
Klem Tove

Bekka sa...

Syns det ble veldig fint - det gjorde seg med konglene i bunnen :)
Ha en fin dag videre,
Hilsen fra Bekka

Martilie sa...

Trollhassel er nydelig -ble kjempekos.

Nyt dagen :)

Klem fra Tove

nr14 sa...

Kjempefint:) Jeg har faktisk kjøpt meg 2 små trollhassel i år. Nå står de planta ute i hagen...håper de overlever vinteren. Den type greiner er flotte å pynte med.

Ha fortsatt fine høstdager:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Dette vart ein koseleg haustpynt ja☺

Og no fekk eg og lyst på peis/ovn i stova... Vi har ovn nede, praktisk sia varmen stig opp-men kjedeleg sia vi ikkje kan nyte kosen med flammane...og at det er lett å gløyme å legge i sia vi ikkje ser at den slokna... :S

Nyt kvelden☺

Klem M♥

mimmi-leone sa...

Trollhasel var bare kjemplekkert!

Ønsker deg en fortsatt fin kveld med hilsen fra Mimmi-Leone

Daisys home sa...

Dette ble virkelig Kjempelekkert, Utrolig Dekorativt.Du er så flink,klem sissel

I`Døsset sa...

Utrolig flott da, vanvittig flott grein.

Barbro sa...

Det ble kjempeflott!
Trollhasselø er nydelig :)

Jennys fire vegger sa...

Åh, det ble jo bare heelt nydelig! :o) Så flott trollhassel du har, og tagsa ble så dekrative på kanten. :o) Når sant skal sies satte jeg faktisk trollhassel i en glassvase selv i går... Men min er myyye mindre og laaangt fra så fin! Artig alikevel. :o)

Ha en fin dag videre, Madelèn.
Klem Jenny

Hannes dagbok sa...

Du er så kreativ og flink ...og dette ble skikkelig lekkert Madélen!! Jeg har noen slike grener i vinduet på kjøkkenet og de har stått det i flere år nå. der veksler jeg på julepynt, påskepynt eller andre ting som passer til årstiden.
Skikkelig dekorativt er det i alle fall!

Klem...

Ida Susanne sa...

Tjolahopp :)
Varmet hjertet mitt veldig de ordene du la igjen inne hos meg igår.
SNILLE :)

..Takk for tilbudet ang. metallkurvene/kassene, men jeg kan få de gratis på bruktbutikken her i byen.
Men TUSEN takk for at DU tenkte på meg :)

KOSELIG:)

Ønsker
Deg
En
Finfin
Torsdag vennen :)

...For en skatt du fant på finn.no under her..Får håpe noen kan gi "han" et godt og varig hjem*ler*
ELSKER finn.no..

Her kan man virkelig finne bortgjemte saktter..

Blåveispiken sa...

Så smart! Kjempefint ble det :o) Trollhassel er veldig dekorativt, men ikke så veldig samarbeidsvillig å jobbe med ;o) Ha en fin dag, kjære deg! Klem, Marianne

Related Posts with Thumbnails