"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 9. september 2010

Hurra for meg!


Dette hadde vært en fin kake.. eller? ;)
Men tror nok jeg nøjer meg med noe litt enklere.

Så det er min store dag i dag. 25 år, halveis til 50 ;P.
Våknet tidlig i dag av at min kjære kom med stooor gave til meg.


En Sizzix Big Shot maskin. Hurra!!
Gleder meg til å stanse ut masse rart etterhvert :D
*
Så her skal det feires 3 dager til ende :D TjoHei!! Ekte bursdag i dag, voksen bursdag i morra og "barne"bursdagen til lørdag med hæla i taket. Gleder meg!

*
Ønsker dere alle en super duper dag!

Klem Madelén

24 koselige kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Hurra for deg! :-D Gratulerer med dagen! Og for en fin gave, gleder meg til å se hva du får ut av den! :-D

Å feire fødselsdag er sunt. Statistikken viser at de som feirer flest fødselsdager, også er de som lever lengst.
-Larry Lorenzoni-

Jeg ønsker deg en super dag!
Stor bursdagsklem fra Jenny

Marianne sa...

Gratulerer med 25-års dagen. Flott presang, spennende å se hva du kan lage.

Ha en flott dag:)

Hvite tulipaner sa...

Gratulerer så mye med dagen!Håper du får en nydelig dag!
Klem fra meg

♥ Monica ♥ sa...

Gratulerer masse med dagen! Fin dag å ha bursdag på. Vi har jubilant her i dag og. Håper du får en fantastisk dag! Klem, Monica

Jijji sa...

Gratulerer så masse med dagen!!!
Wow, for en heftig kake...
KOs deg masse i dag og nyt dagen -den er din! -Og husk kake;)

Klem fra Jijji

tove sa...

Hei hei
Gratulerer så masse med dagen. Håper dagen din blir fin og minnerik.
Klem Tove

Merete sa...

Gratulerer hjerteligst med dagen din i dag!!!
Takk for flott inspirasjon og håper du får en knall dag:)

Klem Merete

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Gratulerer med dagen, håper dagen din blir god og fin ! :)

Klem Anette

Randi sa...

Gratulerer så mye med dagen!!! Ønsker deg en strålende bursdag og 3 flotte feiringer:) Kos deg masse!!!
Klem, Randi:)

:) sa...

Gratulerer så masse med dagen!
Håper den blir kjempefin :D

Roka Design sa...

Gratulerer med dagen:):)
Ha en strålende dag:)

Klem fra Kari:)

Anno1925 sa...

HIPP HIPP HURRA!
Gratulere så masse med dagen!

klem fra linda

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Gratulerer med dagen!!!:)
Å så artig det høyrtes ut med "barne"selskap på laurdag! Er ei stund siden eg har vore på "hæla i taket" lag;)
Kos deg med feiring og di nye vidundermaskin:)
KLem:)
Ps; liten pakke blir posta idag;)

Camilla sa...

Hurra for deg som fyller ditt år ja deg vil jeg gratulere =)

HURRRRAAA!!!
Håper du får en super dag.

Stor bursdagsklem fra meg.

Det lille huset med druehagen sa...

Gratulere masse med dagen!! Du får kose deg masse med begge selskapene!!
Klem Gro-Beate

Maias Lille Verden sa...

Gratulerer masse med dagen!

Sååå fin gave du har fåttt også :-)

Ha en finfin dag og velkommen på den andre siden av tjuetallet ;-)

Maia

Hannes dagbok sa...

hæppibørsdeitujuhæppibørsdeitujuhæppibørsdeiderMadelén....hæppibørsdeitujuuuuuuu!!!!

Klem...;=)

Anita sa...

Bursdagsklem:)

Home By Virginia sa...

Hipp Hipp Hurra...!!! ☺ ☺ ☺
G R A T U L E R E R så mye med dagen... Håper du har hatt en nydelig dag... ♥

Ha en fortsatt fin kveld... ☺

Klemmer fra MV ♥

I`Døsset sa...

Gratulerer så mye med dagen din ja..lykke til med feiringene, hørtes gøy ut.

Trine sa...

Gratulere så masse me dagen !
Håpe du har hatt en super dag, og fått masse fine gava :D
Bli bare 25 engang :D

Stor bursdagsklæm fra Trine

Mona sa...

grattis med dagen!

Og tusen takk for besøket med hyggelig kommentar inne hos meg!

Du er kreativ du! Skal følge med på hva du finner på!

Ha en forykende feiring!

Klem fra Mona

lillelaila sa...

Gratulerer med dagen din Madelèn!
Og lykke til med tre dagers feiring :D
Prøvde å gratulere deg i går men fikk ikke til på grunn av ERROR i kommentarfeltet. Fryktelig irriterende! Hadde ikke glemt deg altså ;)
klem Laila

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gratulere med overstått!!☺ Håpe du hadde ein super dag☺

Klem M♥

Related Posts with Thumbnails