"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 21. september 2010

Loppe galskap.

Nå er loppesesongen over oss igjen ♥lykke♥
Og den får ikke lov til å gå forbi før jeg får tatt en liten "bit" av den.

Søndag så fikk jeg kommet meg opp og besøkt 2 loppemarkeder.
Det første stedet ble det stor jackpot (det vil si at det var mange, MANGE skatter igjen og nesten ikke mennesker) og den andre fant jeg litt som jeg kanskje angrer litt i etterkant på + at det var alt for mange folk.

Jeg drar vel på loppa for å jakte etter et gammelt rundt bord med et bein, men jeg begynner vel å gi litt opp snart. Men en vakker dag så står det sikkert der og roper etter meg ;) eller kanskje jeg finner noe på finn.no...♥

Nok om det, her skal dere få en kjempe kavalkade av loppebilder.

(Fant meg 2 slike flotte kverner. Denne er allerede hengt opp på kjøkkenhylla)

(Denne herlige bamsen MÅTTE jo bare bli med hjem. Så søt! Har dessverre et lite hull bak øret som jeg skal prøve å sy)

(Søt liten saltdrøsse.. leitet fælt etter pepperdrøssen som sikkert hørte til)

(2 søte små sakser som sikkert kan dekoreres med, var ikke så skarpe lenger i allefall)

(Artige "gamle" briller. Ligger nå å hviler på en bok)

(Her er den andre kvernen. Den var dessverre ikke heeelt i stand. Skruen sitter ganske løst, men får den henge i fred så går det nok greit)

(Søt liten stålkurv. ♥I LOVE♥ Skal henge under kjøkkenbenken med plastikkposer i)

(Artig kjøkken/vaskerom skilt)

(Mange herlige stålkurver, betalte til og med litt ekstra for å ikke få med vannballongen som fulgte med, men hva skal jeg bruke de firkantete til?)

(2 "gamle" rekkerter... Kanskje henge dem opp et sted?)

(og ENDA en koffert, den brune, var dessverre ikke i god stand, men den skal jo bare ligge der så da går jo greit)

Dette var da min fangst for 1 dag. Bra ikke sant?!?!
Noen av disse tingene havner i bloggbutikken min til en billig penge i løpet av kvelden og morgendagen.

Og kvernen har jeg tenkt til å gi bort. Noen som bor i Vestfold som vil ha en semi-gåen kvern? Går jo sikkert ann å finne en skrue som ikke er slitte gjenger på..eller?

Er det noen flere som har fått vært på loppa?

Klem Madelén

17 koselige kommentarer:

Heims lille verdenshjørne sa...

Heihei:D

Så masse flott du hadde funnet deg da!! Begynner å bli ei lita stund siden sist loppemarked nå, kjedelig:( Får begynne å glede meg til neste sommer og trøste med med finn i mellomtida;)

Ha ei herlig uke:)

Roka Design sa...

Å himmel...snakker meg om skatter gitt:)!!
Finner aldri noe så fint jeg.
Masssse flotte ting ja.
Ha en super duper kveld:)

Klem fra Kari:)

Bekka sa...

Loppemarkeder er sååååå gøy! Ser ut som du fant mye fint :)
Jeg var også på to stykker på søndag og er veldig fornøyd med funnene mine, skal straks få somlet meg til å vise dem frem på bloggen min jeg også.
Så stilig det var med de koffertene ved siden av sofaen forresten!
Hilsen fra Bekka

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So masse fint du har fått tak i☺ Likte kverna-sånn vil eg og ha!☺
Likte egentleg alt, hehe☺

Lite med loppis på denne kanten av landet dessverre :(
Var på eit på søndag, og venta på eit til i løpet av hauste-thats it! Kjipt for meg som lika so godt slikt!

Te i GG koppen og venta på Greys, det er kvelden min☺

Klem M♥

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg og vil på Loppis!!!:) Får trøste meg med bruktbutikken på torsdag istaden;)
Maaasse flott du har funne deg, som vanleg;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Villevinkel sa...

Åh så mye fint!!! Likte godt den bamsen. Det var liksom noe ved den...noe mystisk, men skjønt.

Masse fine ting!!


Ah så kjekt å være inne i blogglandia igjen :-)

Klem

Monica sa...

Heihei :) Så utrolig mange flotte skatter du fant på loppis! Kjempekjekt :)
Legger meg til som følger her hos deg, inspirerende og fin blogg du har :)
Klem fra Monica

Camilla, Casa de Bach sa...

Gøy med loppis ja! så masse fint du fikk tak i! se mitt loppisinnlegg for i kveld!

Hilsen Camilla ;)

Trine sa...

Loppis er fantastisk!!
Og så mange skatter du har fått deg!! Heldiggris!

Nattaklem fra Trine

Trefemtien sa...

Så mye fint du har funnet!!! Loppejakt er bare det gøyeste som finnes:)

mimmi-leone sa...

så mye fint du har funnet, og loppemarkeder er og blir gøy!


Hilsen fra Mimmi-Leone

Maias Lille Verden sa...

Så mye fint! Jeg tror du får bli med meg en gang på loppemarked, for jeg finner virkelig ingenting når jeg er på loppeshopping. Får kanskje prøve meg utenfor oslo snart...

Koselig innlegg du hadde laget under her om pakken du fikk. Jeg håper virkelig at du får glede av de produktene du fikk. For de tingene du fikk er nemlig mine absolutte favoritter!

Ha en riktig fin dag.
Stor klem

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Så masse flott som du har funnet deg altså! Masse lekkert!!

Ha ein fin kveld
Klemmer Janne Merethe

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Mange fine lykkekjøp der altså - loppis er bare så kult!!!! Ha en fin uke - vi blogges, skjønne deg!♥
Klem Cecilie

Hagen i Grubba sa...

Jeg forstår at jeg ikke er flink nok til å gå på loppemarked når jeg ser alt det fine du har :) Men en slik kvern som på det første bilde (iallefall nesten slik) har også jeg. Og sannelig har den sneket seg med på et bilde i bloggen min.

Anno1925 sa...

Wow! Så mye fint du fant!
Skal lete etter metallkurver på neste loppemarked jeg også... :)

Klem fra linda

Glassveranda sa...

Skattejakt kan du virkelig!! :D Herlig sagt, det skiltet, tror jeg må lage et skilt med den teksten på å henge opp i entreen, så er besøkende advart allerede i det at de kommer over dørstokken! ;))

Klem, Ann.

Related Posts with Thumbnails