"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 26. september 2010

Lopperi-loppera ;)

Lopper er herlige gitt. De bare roper ut til meg.
"Velg meg , velg meg!"
Og da må jeg jo bare ha de ;)

Var på loppemarked i går på Gjennestad Gartner skole. Det var jo virkelig en opplevelse.
tror nesten det var 200-300 hundre mennesker som ventet utenfor før dørene åpnet (og det er mye synes jeg). Så når dørene endelig åpnet så ble det en surrealistisk opplevelse hvor du plutselig var sild i en tønne.
Og albuene ble veldige spisse.

Men jeg fant nå noen ting likevel.


Dagens største og beste fangst ble jo dette NYDELIGE hekla sengeteppe/duken på 130cm x 180cm.
Hvit og vakker! Så er det noen som har vært på utkikk etter noe slikt så kommer dette herlige teppet i bloggbutikken min i løpet av dagen.


Og så ble det jo selvfølgelig en ny settekasse. Stor og fin.
(Kommer også i butikken)

Og disse herlige kakeformene!! 14 stk.
(kommer også i butikken)


Jeg fant også 2 kurver (ganske lik den jeg fant på loppa forrige gang)  som jeg allerede har hengt oppunder kjøkkenbenken. 1 kurv til plastikkposer og 1 kurv til kluter. Dere får se bilder av det i morra. Gleder meg!

Klemmer fra loppe-Madelén

PS: Er det flere der ute som er litt lei det error greine eller? Det skjer jo heeeele tiden!
Får jo nesten ikke kommentarer her inne lenger... og det er jo selvfølgelig litt kjedelig. Flere som har merket seg dette?
Får håpe det snart gir seg ;)

11 koselige kommentarer:

lillelaila sa...

Hei Madelèn!
Du aner ikke hvor lenge jeg har lett etter et sånt hekleteppe!!!
Hva skal du ha for det???
klem Laila

Trefemtien sa...

Så masse fine ting!!! Det er utrolig gøy med loppemarkeder, det er så fantastisk når man kommer over gamle skatter, men enig i at det kan være litt slitsomt når flere hundre hysteriske damer løper om kapp for å finne de fineste tingene først..:)

Marianne sa...

Gøy på loppemarked det er helt sikkert. flott heklet sengeteppe.
Ha en fortsatt fin søndag:)
Klem
Marianne

lillelaila sa...

Har sendt deg mail Madelèn!!!
Jeg vil gjerne kjøpe det :D
klem Laila

trine sa...

Du har et helt speiellt geni ang lopper!
Du verden for et flott sengeteppe:):)

Jeg har ikke opplevd noe mer error på kommentarfeltet ditt enn det ene.Heldigvis:=).

Jeg leser på spreng for tiden og er litt alene med meg selv ha ha ..

Ha en deilig søndag alle tre!

Camilla sa...

Gøy med fine loppe-funn:)
Teppet var knallfint!
Så lurt av deg å starte nettbutikk igrunn!:)

Ha en fortsatt fin søndag.
Klem Camilla

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Mange fine lopper☺
Hekleteppet var nydeleg

Nyt søndagskvelden☺

Klem M♥

Martilie sa...

Her var det mange flotte loppe-skatter. Teppet var nyyydelig og de gamle formene er bare så skjønne! :)

Ha en super kveld!

Klem fra Tove

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Du har eit eget talent for lopper Madelen :) Håper det går unna i shoppen din:)
Og er ikkje det litt drit at loppemarked er blitt så populært? Før kunne ein jo gå i fred..men no er det berre kaos!:S
Ha ein flott kveld!
Klem:)

Fru Andersen sa...

Du altså, selve loppedronningen! Jeg synes du alltid finner så mye fint! Jeg fant ikke så mye denne gangen, og med tre jenter på slep gikk det heller treigt.... MEn neste hjelg da ha jeg planer om å dra alene og DA må jeg vel få med meg litt av hvert håper jeg;-)

Nydelig hekleduk/teppe!

Ønsker deg en god ny uke!

Jijji sa...

Du er virkelig god på lopper... Tror du må ta meg med på kurs;)
Det hekleteppet var bare så lekkert!

Klem fra Jijji

Related Posts with Thumbnails