"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 13. september 2010

Loppeskatt nr.2

Ja, da var helga over og hverdagen har igjen senket seg over Bettum Villa.
Har feiret min egen bursdag hele 3 ganger (!!) og må jo si at jeg har hatt det veldig gøy, derfor har jeg vært fraværende her på bloggen.

Men nå er jeg tilbake igjen vettu.. og har jo en haug med ting å vise dere!

Lovte dere bilde av min andre loppeskatt for altfor mange dager siden (dårlig samvittighet), men her kommer "etter" bildet endelig. 

Bokstativ:


Var da på loppa forrige helg og fant denne herlige skatten.
Den var skikkelig blå så jeg måtte nesten spraye den litt for at den skulle passe inn. Så nå står "kreasjonen" i stua slik at jeg kan se på den så mye som mulig.
Kanskje dere kjenner igjen boken?

Håper dere har hatt en herlig helg?

Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

Hannes dagbok sa...

Så utrolig kul Madelén!!

Bra feiringen sto til forventningene da;=)

Klem..

Maias Lille Verden sa...

Så fint bokstativ! Sånn har jeg lyst på også - elsker alice i eventyrland, fantastisk illustrasjon i boken :-)

Du har vunnet giwe away på bloggen min :-)

Ha en fin kveld.
Klem

hobbyvimsa sa...

Heisann!!Gratulere med vel overstått!!Kult bokstativ..Klem Linda:)

lillelaila sa...

Håper du har hatt fine bursdagsfeiringer tross hosten din!
Ser ut som du har lykken med deg i give awayer for tiden, du har jo vunnet en til ser jeg :D Grattis!!
Bokstativet ble veldig fint ;)
klem Laila

Miss Mette sa...

Hei Madelén
Graturere SÅ mye med DAGEN din som du hadde på torsdag :) hipp hurra... Flotte gaver og gratulerer med alle de flotte stickersene - kjempefine :) Koselig å høre at du har hatt det gøy og greit med en liten pause... Håper du er i bedre form, og gå slik å hoste er fryktelig vondt og ikke minst slitsomt. Ønsker deg god bedring og ha en fortsatt fin uke, klem fra Mette

Jennys fire vegger sa...

Så flott stativ! Og med en herlig bok! Barna og jeg så den nye Alice i Eventyrland på film i helgen, de likte den kjempegodt! (Litt skummel noen ganger, men. =)) Ser ut til at de blir glad i fantasy også. :-D

Ha en fin dag!
Klem Jenny

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så flott bokstativ! Det skulle eg og hatt:) Alice i Eventyrland er ei flott bok. Den må på innkjøpslista;)
Så bra at du har hatt ei fin feiring:)
Ha ein finfin dag!
Klem:)

Related Posts with Thumbnails