"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 4. september 2010

Min gode venn.


Da har roen senket seg over Bettum Villa. Mor har endelig tatt helg og det er Pippin glad for.

"Kanskje mamma har noe godt til meg eller kan leke med meg?"
"Jada, lille gullklompen min."
"Hopp opp på fanget til hu Mor du så skal jeg klø deg litt på magen og hente litt knask."

Pippin legger seg under stuebordet og slapper av, mens hu Mor surfer det store bloggland med en stooor kopp te. Kan livet bli bedre? Det tror jeg ikke ;).

Jeg fikk også vært på loppemarked i dag før jobb.
fikk med meg to beskjedne kupp hjem som jeg har tenkt å vise dere de neste dagene.
Var forsåvidt veldig misfornøyd med utvalget på loppa, men man kan jo ikke treffe på gull hver gang eller?

Stor Klem Madelén 

6 koselige kommentarer:

Daisys home sa...

Åh..så nusselig og søt..lille vovsen! Sitter her og Koser meg med Pcn på fanget..som du sier ..kan det BLI bedre! Ha ei fortsatt strålende helg,klem sissel

Barbro sa...

Å, for en søt fyr!!
Vi er hundebarnevakt i helga, det er så koselig! Veldig greit når man kan ha dem til lån noen dager ;)
ha en fortsatt fin helg!
klem fra Barbro

Kjeruben sa...

Skjønn liten sak ;D
Takk for hyggelig besøk :D
:o)

Lotta sa...

Hei1 Hva mener du med om gaven er sendt enda?????????????

Klem fra
Lotta:)

lisje astrid's husblogg sa...

God morgen♥

Såååå søt liten voffs♥

Å innlegget nedunder..
NYDELEG!

Takk for fine ord frå gode deg:)

No skal eg innom under trappa;)

God søndag♥

Klem frå Astrid:)

trine sa...

Åhhhh han er en skikkelig nydling han Pippin:=).
Vakreste ,peneste og morsomste hund i heeeele verden!

Related Posts with Thumbnails