"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 5. september 2010

Min lille bloggbutikk.

I går så fikk jeg plutselig ånden over meg. Her skulle det endelig opprettes en bloggbutikk!!

Så i går satt jeg i flere timer å jobbet med å finne et navn, lage header og knapper og finne en tilfredstillende bakgrunn. *Puh* Ble vel ikke heeelt slik jeg hadde sett for meg siden jeg ikke er en data ekspert, men det ble jo stilig tilslutt.

Og dette ble resultatet inntil videre:
(kommer selvfølgelig flere bilder der etterhvert)




Navnvalget må jeg jo takke Marny Alice for. Hun nevnte det helt tilfeldig i et tidligere innlegg og forslaget satt seg virkelig på hjernebarken min. Så tusen takk!

Nå er det vel og merke ingen varer der enda, men det kommer om ikke så altfor lenge. Dette kommer til å være en bloggbutikk med hjemmelagde artikler og loppefunn.
Jeg håper/regner med at flere av dere kommer til å bli fristet ;P.
(skal i allefall ikke beskylde meg for ikke å ha selvtillit ;P)


Tar gjerne imot tips om det er noe jeg mangler der inne.. designmessig altså.

Stor, spent klem fra Madelén

PS: 4 dager til bursdagen min! ;)

10 koselige kommentarer:

Roka Design sa...

Heisann:)

Så kjekt da..ingen dum ide dette:)
Gleder meg til å følge med framover!:)
Ha en flott søndag:)
Klem fra Kari:)

Barbro sa...

Så gøy!! Gratulerer :)
Gleder meg til å se hva som dukker opp!
Ha en fin søndag :)
klem fra Barbro

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Næææ så artig☺☺
Både bloggbutikken og at eg inspirerte deg til navnet!☺ ¤pittelittfølelseavstoltheitnoja¤

Glede meg til den vert fyllt opp☺

God søndag☺

Klem M♥

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Og PS: 2 daga til min bursdag...

Trine sa...

Så spennanes :)
Glær mæ til fortsettelsen :D

Klæm Trine

Daisys home sa...

Så spennende dette blir..skal følge med!Klem sissel

Fru Andersen sa...

Så spennende, og med så mye fint og flott du finner og får tak i på loppis osv. så gleeeeder jeg meg til å se hva du legger ut for salg ettrhvert!

Søte lille voffsen under her, skjønning!

Ha en fiiin søndag videre, her skinner sola og jeg bør komme meg ut;-)

Hannes dagbok sa...

Oj!!!! Gøy, gøy, gøy!
Skal bli spennende å se hva du tryller frem;=)

Vofsen din er forresten bare NYDELIG!

Klem,

Jennys fire vegger sa...

Gratulerer med nettbutikk, og lykke til! =) Headeren og navnet er kjempefine.

Ha en fin dag!
Klem Jenny

nr14 sa...

Grattis:) Beundrer din kreativitet og pågangsmot...og navnet passer jo bra:) Skal titte inn der nå:)

Related Posts with Thumbnails