"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 18. september 2010

Mini makeover: Kjøkken

Ja, da var det helg igjen og for min del skal den nytes til det fulleste så fort jeg er ferdig med dagens (lange) vakt.

Men mens jeg er borte så vil jeg at dere (fantastiske mennesker) skal få se min lille makeover av kjøkkenbenken. Når jeg sier makeover så mener jeg at jeg har flyttet litt rundt på nipset mitt igjen. ;P

Her kommer bildekavalkaden.






Jeg bare ELSKER dette hjørnet! Det er vel det eneste hjørnet i huset som ser skikkelig gjennomført ut ( i min standar selvfølgelig).

Hvis dere lurer på hvorfor den lille hvite flekken på midten ikke er dekorert så er det fordi jeg pleier å ta bilde av forskjellige ting her så da må den for øyeblikket forbli slik ;P.

 Venter selvfølgelig fortsatt på på avfallssystemet mitt som skal under benken. : / Begynner nesten og tro at min bror har glemt det igjen ;). hehe.

Da fyker jeg avsted på jobb! Ønsker dere alle en god dag!! 

Klem Madelén

21 koselige kommentarer:

lillelise sa...

Så koselig du har det på kjøkkenet ditt! Kjempeflott pyntet med masse sjarmerende detaljer.
Ha en fin fin dag

Hannes dagbok sa...

Jeg elsker den hvite kroken din med den nydelig hyllen!
Såååå mye fine "dubeditter"
Har du fått ordnet søppelsystemet ditt enda?

Klem..

Trine sa...

førr en herli kjøkkenkrok :)
Skjønne godt at du e fornøyd me den..
Krible i fingran når æ ser sånne inspirasjonsrike innlegg... tihi :)

Ha en go dag på jobb!

Helgeklæmma :)

Ps Tusen takk for kommentaren på innlegget mitt :)

Villa Klaraberg sa...

Så lekker kjøkkenhjørnet ble, Madelén!! Likte det veldig godt, masse flotte detaljer. Så heldig du er som har trepanel på veggene:) Ha en flott helg. Klem fra Jorunn

lisje astrid's husblogg sa...

Utruleg lekkert!
Å alle detaljane...Ah!Me like:)

NYDELEGE bilder♥

Nyt laurdagen:)

Klem frå Astrid♥

Landlige Hjem sa...

NYDELIG kjøkkenkrok!!♥
Så lekkert og gjennomført!!:)
Masse herlige detaljer å finne hos deg ;)
Nyt jobbedagen & herlige høstdager!♥
Klem fra meg, Anki

Tutti - Mamma i flyt sa...

Kjempeflott !! Nesten så jeg får lyst til å ta tak hjemme hos meg også nå. Ha ei kjempeflott helg!!

Klem fra Torunn

Romantikk-takk. sa...

Nyyydelig,lyst og fint,med masse flotte ting. Du er så flink til å style,alt passer så godt sammen. :)Klem.

tove sa...

Hei hei
Lekker krok du har der. Hvor har du fått tak i den the- boksen? Den var stilig...
Ha en fin kveld
Klem TOve

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fin krok du har der☺

Nyt lørdagen☺

Klem M♥

Camilla`s Castle sa...

Koselig krok!:)

Ha en fortsatt finfin helg!

Klem Camilla

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så fiiiint!!:) Du har så mange fine detaljer. Skjønner kjempegod at du er fornøgd!
Håper du koser deg no etter endt arbeidsdag!
Klem:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så flott! :) Kjempefint :D

Håper du hadde det fint på jobb i dag!

hjertero.com sa...

Kjære, kjære Madelén!

Holy Moses, jeg aner ikke hvorfor jeg ikke har funnet det ut før nå, men plutselig oppdaget jeg at jeg ikke var følger! Merkelig... Det er selvfølgelig rettet opp i nå!

Beklager SÅ mye at det har tatt så lang tid med giveaway-innlegget! Det har vært litt fre om tilbake, for Lobelia fikk feillevering, så det jeg hadde bestilt kom aldri, og så oppdaget jeg aldri mailen fra dem. -Så jeg måtte finne noe nytt å bestille, og så tok alt tid... Nå har jeg ENDELIG fått hentelappen, men klarte seff å komme for sent så posten var stengt da jeg var der. Er det mulig. Jeg gleder meg veldig til å hente pakken på mandag hvertfall!!

Vakkert makeover du har hatt på kjøkkenet! Finfin te eske. Veldig fine fyrstikkesker du har laget under her også! Kreative, flinke du!

Takk for alltid så hyggelige kommentarer hos meg! Ha en fortsatt fin helg!

Klem Silje

Bekka sa...

Kjempekoselig kjøkkenkrok, veldig gjennomført med masse fine ting på som står godt til hverandre :) Skjønner godt at du er glad i den kroken!
Hilsen fra Bekka

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Så fint. Skjønner godt at du elsker dette hjørnet. Vakkert er det!

God helg til deg :)

KLEM

Daisys home sa...

Dette er utrolig gjennomført og flott ! Med alle skjønne ,hærlige detaljer ..love it ! Ha en fin ukestart,klem sissel

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Noe for enhver lyst ja. Smaker godt, lukter godt og noe fint å se på. hihi :-D Flott at du er med på givewayen. :)

Marthe sa...

Tusen takk for tips. Picasa endrer fontene i ny og ne. Jeg har vært inne på 1001freefonts tidligere, men betaler du for alle fontene?

Marthe sa...

Thank u, thank u, thank u!!!!
Fantastisk:) Da har jeg endel nye fonter.

Klem, marthe:)

Jennys fire vegger sa...

Det var en skikkelig gjennomført kjøkkenkrok, ja. Kjempefin! :o)

Den tekassen din var stili`, og alle glassene... Dekorativt! :o)

Ønsker de en fin uke!
Klem Jenny

PS! Legion svarte ikke helt til forventningene, nei. Bortsett fra grandma, isbilmannen og et par scener til (les: sexy engler som slåss).

Related Posts with Thumbnails