"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 1. september 2010

Nettshopping: Not on the high street.com

Når jeg vil få litt inspirasjon og vindusshoppe så er denne nettbutikken min favoritt. For her samles mange forskjellige forhandlere og selger masse flott.

Nesten litt som epla.no pga. at det er så mange ting man kan få spesiallaget. Me like!!

Alt jeg har avbildet kunne jeg godt hatt kjøpt meg... men så må man jo tenke på lommeboken og da blir det til at man bare ser og drømmer.
MEN en dag så skal jeg unne meg noen skatter herfra....
en vakker dag ;).

Her skjer det ikke noe stort om dagen. Jeg er tilbake på jobb og det var like flott som jeg håpet på. I dag skal jeg og jobben på bokmøte i Larvik. Der får vi mat og drikke + en god gjennomgang av høstens nyheter på bokfronten. Vi får til og med med oss noen gratis bøker hjem :D:D:D.. det liker vi! Og så er det mange ganger ekstra komkurranser der som man kan vinne masse rart. Gleder meg allerede!
I morra skal dere få se hva som ble "fangsten".

Må også si tusen takk for alle herlige kommentarene jeg fikk på forrige innlegg. Dere er BEST!
Og så må jeg jo også nevne at jeg IKKE er en insektfan i virkligheten. Jeg er førstemann som løper ut døra hvis jeg ser noe som kryper eller flyr mot meg. MEN når det er fake så synes jeg det er kjempe morro. Rart det der..

Ønsker dere alle en flott september uke.
8 dager igjen til jeg er 25!

Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Anno1925 sa...

Ahh! Takk for link!
Så ut til å være utrolig masse fint der! Kanskje jeg må be sambo om å konfiskere lommeboka mi en liten stund... kanskje...

Ha en strålende dag!
Klem fra Linda

PS! Apropos bøker. Jeg har veldig lyst til å lese en... men det blir alltid til at jeg starter, og så legger jeg den vekk. Etter en stund starter jeg på en ny som jeg også legger vekk. Ergerlig altså! Jeg vil gjerne lese bok jeg også ;-o

Fiolkransen sa...

Morro med tips om nettbutikker, men som du sier..det var de penga da..men det var mye fint på den sida..
Heldig du som snart har bursdag..kanskje det vanker noe fine gaver på deg da?
Jeg er også glad i å lese bøker, men må nok innrømme det ikke blir så mye av det nå om dagen, men snart er det høstferie.. da skal jeg nok få lest litt!

Ønsker deg en super dag!
Klem fra Thea

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Takk for tipset☺
Nettshopping er ein farleg sport...☺

7 dagar til eg blir 30.... :/

Septemberbarn er jo best☺

klem M♥

Sommerhuset sa...

Masse fint å kjøpe på nettet. Takk for tipset ;-) Likte spesielt godt hestene og putene.

Fin blogg du har. Kikker gjerne innom igjen ;-)

Hilsen fra
HG

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Åh, eg husker desse bokmøtene. Det var stas med gratis bøker!;) Eg var på bokmesse i Oslo og..då kom eg heim med 10 bøker+ at eg hadde møtt mange kjendiser;) NIce;)
Takk for tips om flott nettside! Den skal testast ut;)
Og du..takk for kosleg pakke i posten:)) Den skal brukast mykje i vinter..kjempefint dekorert!:) Godt du skreiv adressa di på ;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Hannes dagbok sa...

Oj...må ta meg en titt på den siden men shoppingbudsettet for september forsvant i dag...på første dagen!...for vi må jo ha sko..eller?

Ha en fin kveld søte;=)

Hannes dagbok sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
tove sa...

Hei hei
Ser ut som en morsom nettbutikk. Den skal jeg sjekke ut. Men litt for enkelt å plotte inn en bestilling så like greit å la være kanskje.
Ha en fin dag
Klem Tove

Monica sa...

Aaiiiii, fantastisk!! Takk for tipset:)

Related Posts with Thumbnails