"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 27. september 2010

Nytt under kjøkkenbenken

Ja, som jeg sa i går så hadde jeg jo funnet enda 2 ting på loppa på lørdag.
Disse 2 grønne kurvene.
De har nå fått hedersplassen under benken min.


En til plastikkposer og en til kluter.


Digger de!!
Og gleder meg fortsatt til dagen hvor jeg finner et tilfredstillende søppelsystem som skal stå under her.
One day... ;)

I dag har jeg fri så da går ferden til dynga. Fordi jeg skal kaste det gamle vinduet som vi (broren min) byttet i går (!!!). Og tro meg det er ikke et slikt vindu som man tar vare på.
Skal vise dere det nye vinduet når jeg får ut fingeren å får tatt noen bilder. ;P

Og vil takke alle som var innom bloggbutikken min i går. Kjempe stas for meg vettu!! :D
Håper jeg klarer å finne/lage flere ting som dere liker.

Stor Klem fra Madelén

7 koselige kommentarer:

trine sa...

De kurvene skjønner jeg godt at dere digger.De er kjempefine!

Er det kjøkkenvinduet bla dere har skifta nå?

Da ser dere i alle fall ikke ut lenger:):)

Ha en deilig høstdag.

Gammel stil sa...

Så fine kurver:) Helt nydelige! Du har det så fint hjemme hos deg altså:) Blir helt forelsket:)

Klem:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så stilig med dei korgene under der! Dekorativ og praktisk, det lika vi:)
Så flott at det går bra med shoppen din:) Sendte ei veninne innom pga settekassen du skulle selge..men lure på om ho var for sein?
Ha ein flott dag!
Klem:)

Jennys fire vegger sa...

Oj, oj! Lekkert å henge de under der, altså! Det ble knallfint! Og det søppelsystemet gleder jeg meg til å se, når du første finner det er det sikkert kjempefint! :o)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Irene sa...

stilige kruver, så lurt å henge dem opp under der.

tove sa...

Hei hei
Så stilig det var. Kjempesmart.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Marianne sa...

Så flott det ble med de kurvene under benken.

Ha en fortsatt fin kveld.
Marinne

Related Posts with Thumbnails