"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 30. september 2010

September oppsummering.

Ja, da er snart herlige september over og da er det kjekt med en liten oppsummering.
Så her kommer bildekavalkaden over ting jeg har forandret på, ting jeg har laget og ting jeg har kjøpt.
















Håper alle er så heldig som meg, med tanke på det flotte været.
Ønsker dere en flott dag!

Klem Madelén

PS: I går var jeg snekker og i dag skal jeg være maler. Håper å kunne vise dere "makkverket" om et par tre dager.

13 koselige kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Masse fine bilder☺
Kjekt med bilde kavalkade☺

Nyt dagen☺

Klem M♥

Marianne sa...

Flott septemberkavalkade, gøy å følge bloggen din:)
Nyt det fine høstværet vi har her i Vestfold.

Marianne

FlorasFrue sa...

Ser ut som du har hatt en gavmild september:)Så masse flotte ting! Takk for titten - du tar flotte bilder.
Kjersti

Elizabet Stilig hjem sa...

Så flotte ting du har fått og ikke minst har i heimen. Blir spennende å se hva du maler.

Tusen takk for alltid koselige hilsener hos meg.
Ha en fortsatt fin dag!
Klem Elizabet

Randi sa...

Ser at september har vært en bra måned, ja:) Måtte oktober bli like fin!
Ha en koselig kveld:)
Klem, Randi:)

Sommerhuset i bakken sa...

Oj, så mye fint du viser. Flotte bilder ;-)

Barbro sa...

Det får'n si!!!
Du har virkelig hatt både vinnerlykke og finnerlykke :)
Håper oktober blir like bra!
nattaklem fra Barbro

Daisys home sa...

Du er så utrolig flink..en flott septemberoppsummering ! Ha en fin Fredag,klem sissel

Jennys fire vegger sa...

Fin oppsummering, med mange fine bilder! :o) Og makkverket blir nok sikkert flott! :o)

God helg til deg og dine!
Klem Jenny

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Takk for koselig kommentar i bloggen min.

Så koselig oppsummering.
Gleder meg til makkverket ditt

Ha en fin helg
klem

Maliva`s verden sa...

Hei, for en herlig bildekavalkade det var her hos deg;o) takk for titten og god helg!
Klem fra Maliva

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Så flott kavalkade! Så masse fine bilder!!

Ha en super flott helg
Klemmer Janne Merethe

Glassveranda sa...

Elsker den mandelkvernen din!! Men her var også mye annet lekkert ja.
Spammer visst bloggen din med kommentarer i dag jeg, skulle bare innom å si kort hei, men det var jo så mye fint å se her inne hos deg! Jeg bare blogger og blogger, og tar meg nesten aldri tid til å besøke blogger lenger etter at jeg fikk egen blogg... nesten helt for ille!...

Ha en fortsatt fin kveld! :)

Klem, Ann.

Related Posts with Thumbnails