"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 28. september 2010

Skatter på finn.no

Hvis det er noen der ute som ønsker seg en skrivemaskin så fant jeg denne herligheten på finn.no i dag.
350,- kr skal personen ha for den.
Hadde det ikke vært for at jeg akkurat har kjøpte meg en slik skatt så hadde jeg hevet meg på telefonen med en gang ;)
Men kanskje noen av dere er interessert?
Finnkode: 24616970


(merk: jeg kjenner ikke denne personen, men ser at han bor i Holmestrand, Vestfold)


Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefin!!☺
Skulle gjerne hatt ein slik ja..men med frakt hit blir det nok ein del meir enn 350 kr...

Håpe du har ein fin kveld☺
Eg ser sinnasnekker`n☺

Klem M♥

ANETTESHUS.COM sa...

Åååå, så fin! Vil ha!

Klem klem
ANETTE:)

Barbro sa...

åååå, den som hadde bodd i nærheten!!

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Hei
Herlig skrivemaskin, jeg har nesten maken ellers så hadde jeg slått til.
Klem...Ellen

Trine sa...

Sukk så utruli stili!

tante fiolett sa...

Ja moro med gamle ting:) den skrivemaskinen var et fantastisk syn!! Fin blogg du har:) jeg får titte litt i butikken din også;)

Ha en fin dag, klem Jeanette:)

tante fiolett sa...

Legger meg forresten til som følger jeg..:)
Koselig om du vil følge meg også;)

klemklem

Fru Andersen sa...

Så flott skrivemaskin!
Jeg skal jammen ta å lete etter en slik her i nærheten hvor jeg bor også!

Ha en fin høstdag videre!

Related Posts with Thumbnails