"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 24. september 2010

Tags og fyrstikkeske

Da har jeg sitti i kroken min igjen da... Under trappa.. ;) 
Jeg hadde så lyst til å lage noen flere scrappeting.
Så denne gangen ble det 2 nye tags og 1 ekstra stor fyrstikkeske.

Denne fystikkesken er litt for gutta og litt for oss ;) (les: bilene som bakgrunnsbilde og diamanter på i'ene).


Denne gangen ble tagsene litt enklere i utførelsen, men synes det er kjempe søte. Passer veldig fint til å henge på lysestaker.. eller andre steder... tar gjerne imot tips.


Disse tingene ligger i bloggbutikken min i løpet av kvelden. Ta gjerne en titt!
(link øverst til venstre) 
Og hvis dere har lyst så er det bare å legge seg til som følgere der også ;)

Vil også ønske velkommen til alle mine nye følgere!! Kjempe stas♥

Klem Madelén

4 koselige kommentarer:

tove sa...

hei hei
Kjempeflott det du har laget. Blir skikkelig inspirert til å sette meg ned jeg og.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Fru Andersen sa...

Så fine ting du lager! Herlige tags og stiiiilig fyrstikkeske! Du er jammen flink og kreativ, synes du støtt og stadig har prosjekt på gang jeg;-)

Flotte lopper under her også, og de rammene misunner jeg deg, skikkelig flotte!

Ha en fin og kreativ helg!

Barbro sa...

Så flink du er! Kjempefine :)
Sånne tags gjør seg også veldig fint på opphengstavler (hønsenetting etc) :)
Ha en fin helg!
klem fra Barbro

Hannes dagbok sa...

Hei flinka! Du er skikkelig i farta ser jeg...OG SÅ MYE FINT DU LAGER!!!
Håper det går unna i nettbutikken og at du får solgt litt av alt det fine du lager. Det er ingen hast med forespørselen fra meg altså...ser jo at du har nok å henge fingrene i men jeg måtte jo spørre eksperten vet du;=)

Tor elgeklem..

Related Posts with Thumbnails