"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 25. september 2010

Ting man ikke kan leve uten.

Ja, jeg tenker her i mitt stille sinn at dere må vel snart bli lei av at jeg nevner bursdagen min (som var 9/9),
but here I go again ;)

Var jo så heldig på den dagen at jeg fikk såååå mye fint (som jeg kommer til å vise dere litt av snart), men når festen var over så så Madelén sin mulighet til å endelig gå å kjøpe de bøkene hun hadde gått å siklet etter en stund.

Kunne jo liksom ikke gå å shoppe før bursdagen ;).


Dette var da tittlene som ble med meg hjem.
Det skal nevnes at 3 av bøkene ble mine til den nette sum av 120,- og SikkSakk var til fullpris.

Har allerede sitti i flere timer å sugd til meg inspirasjon fra disse herlige bøkene og det er jo sååå mye jeg får lyst til å lage.
Har enda ikke våget meg til noen kreasjoner på symaskinen.
Er vel fortsatt litt småredd for den.
Også vil jeg jo liksom ikke sløse med stoffer heller.
Det er sikkert flere nybegynnere der ute som skjønner meg.

MEN en dag så kommer sikkert ånden over meg slik at jeg tar til motet å syr ett eller annet. Wish me luck!

Klemmer fra Madelén

PS: Denne dama har vært på loppa igjen i dag. Gleder meg til å vise dere fangsten.

6 koselige kommentarer:

Lykkehjemmet sa...

Hei!!
Så flotte bøker du har fått deg da!! Moro å kjøpe noe man hae siklet på en stund.
Ønsker deg en flott lørdagskveld:)
Klemmer fra Mona

Daisys home sa...

Ser ut til at det er noen flotte og interesante Bøker du har shoppet.Så fine ting du har laget, under trappa.. Skal inn å ta en titt i shopen din,klem sissel

lillelaila sa...

Prøver igjen...
Jeg liker ikke ERROR!!
Må huske å kopiere!
Flotte bøker du har kjøpt til deg selv Madelèn!
Blir spennende å se hva du kommer til å lage for noe :)
Lykke til :D
klem Laila

Jijji sa...

Ser ut som svært spennenende og inspirerende.
Når det gjelder din "symaskin-skrekk", vil jeg bare anbefale deg å hoppe i det... Det har jeg gjort;) Jeg har troa på deg;) Lykke til!

Klem fra Jijji

Jennys fire vegger sa...

Ser ut som flotte bøker! :o) Og når ånden endelig kommer over deg, gleder jeg meg til resultatet! Good luck! :o)

Ha en fin lørdag videre!
Klem Jenny

Anonym sa...

OiOiOi, hvor har du handlet?

Related Posts with Thumbnails