"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 7. september 2010

Varer i "butikken" og dum data.

Da har jeg funnet frem noen skatter som jeg ville legge ut i bloggbutikken min i løpet av kvelden.

Så ta dere en titt på : http://kreasjonerfraundertrappa.blogspot.com/  hvis det er noe som frister.




Må jo også nevne at min pc slutta litt (les:døde helt) å funke i går så jeg har mistet alt som var på den (bilder, inspirasjons filer, hobby ideer ..ALT :S). *blæ*
MEN min kjære klarte i allefall å få den til å starte igjen. *love*
Så nå sitter jeg her med en HELT tom pc. Uvant.

Så da blir det ikke noen før-etter innlegg av min andre skatt likevel, men dere skal i allefall få se skatten i løpet av morgendagen. ;)

Ønsker alle dere flotte mennesker en flott dag!

Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

God morgen♥

Kjempe fine ting du har til salgs..
Å så dumt med pc`en din da!

Tusen takk for fine ord frå deg♥
Hylla kosta 489 kr og JA det er plass til DVD i den:)

God onsdag♥

Klem frå Astrid:)

Landlige Hjem sa...

Så nydelige skatter du har til salgs!♥
Usjh da, så utrolig kjedelig med PC`n som streika! Sånt er virkelig irriterende!! Godt den er oppe å går igjen nå da ;)
Takk for nydelige ord om kransen min!♥
Ha nå en flott dag!♥
Klem fra meg, Anki

Jennys fire vegger sa...

Flotte ting! =) Spennende å se hvordan det går med butikken da.

Herlig at du har lest Tidshjulet, når jeg forteller andre om den så bare glaner de rart på meg. :-D "Leser du det tullet der??" De har jo ikke greie på noen ting! Hehe...

Veldig synd med pc`en, kan jeg kanskje få anbefale deg å prøve en mac? :-D

Klem (mac-)Jenny

Anno1925 sa...

Ergerlig med pc-krasj! Er bestandig redd for at det skal skje med min, men dessverre er jeg ikke så altfor flink til å ta backup. Skummelt! Kanskje jeg skal gjøre det denne uken, eller neste... eller noe sånn...

Grattis med nettbutikk. Blir spennende å se hva du legger ut der.

Ha en herlig dag!
Klem fra Linda

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So fine ting du vil selge☺☺ Må kike litt på det!☺

Eg har følgt deg lenge, men hadde kopiert adressa di på blogglista mi uten å klikke på følger i bloggen din☺

Klem M♥

trine sa...

Er det en sjuke som er ute å går det med at pcèr ikke vil det vi vil tru...? Her er det ei vifte som kunne vært bedre for å si det sånn!

Ellers artig med under trappa butikk:):)

Ha en avslappet kveld ungen min:)

Ps:lager forresten bløtkake med vaniljekrem og masse bær inni og på toppen til dagen din.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så artig å selge gamle skatter:) Her skal det følgast med! Eg har forresten kjøpestopp fram til eg veit at eg har jobb å gå til etter permisjon..intervju på mandag! Jippijey;)
Ha ein finfin kveld!
Klem:)

Hulda sa...

Stilige kofferter du har! Har virkelig begynt å få øynene opp for disse godbitene. :) Artig å se disse krydderglassene. Jeg har salt og pepper av det første du viser bilde av. Visste ikke at de hørte til et helt sett, men det vet jeg nå. :)

Mye fint å se hos deg!
-Hulda, Husfruas Memoarer-

Related Posts with Thumbnails