"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 31. oktober 2010

Årets siste loppemarked: del 1

Heisann alle sammen.. Har dere det bra? 
Nå var det noen dager siden siste innlegg her. Ta det med ro... jeg er like hel :D:D.
Det er rart hvor fort dagene går når man er på jobb på dagtid og koser seg på kveldene. Ukene bare flyr av gårde.

Men jeg har i allefall rukket å få med meg årets siste, og beste, loppemarked.
Som vanlig, må jeg nesten si, var det ganske så innbringende.
"Haugevis" med skatter sto å venta på meg både på fredag og i dag (holdt jo ikke bare med 1 tur ;P). 


Denne herlige hatteesken (eller er det noe annet?) ble min for kun 50,-. Den er i perfekt kvalitet. Innvendig så har den et herlig rødmønstrete tøytrekk.
I LOVE IT!!!!




Kameraet rasket jeg til meg i dag forran 2 andre stakkarer som var litt for treige.
10,- betalte jeg for det (?!?! kunne godt betalt mer ;P).
Og bildet fant min kjære. Han er såååå flink!
Jeg digger det! 10,- for det også.


Og så var det denne super slitte og sjarmerende vekta... 15,-.
Jeg klarte jo selvfølgelig å ødelegge den litt.
For denne dumme jenta tenkte jo ikke på at å tenne lys UNDER bommulstråder ikke er en god idé. *arg*.. Hvorfor tenker jeg ikke?!
MEN jeg skal vel få fikset den igjen med noe ståltråd.

Så alt dette ble med meg hjem for prisen av 85,-
Kjempe fornøyd med det vettu!!
Fant enda noen flere ting som jeg gleder meg til å vise dere.. men det får bli en annen dag :)
Også har jeg funnet meg en kjempe kul og stor ting som jeg ELSKER, men jeg aner ikke hvor jeg skal plassere den.
Dere skal få se den når den får seg en plass ;).


Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Så kul hatteekse og kamera:DDDDDD Morsomt når man finner go`biter på loppis:DDD Klemz

igi sa...

Oj, så heldig du har vært! hatteesken og kamerat var veldig fine, og så billige! et kupp.
klem Igi

Maias Lille Verden sa...

Du er meg en loppeproff! Det klør i loppa når du viser alle de fine tingene!

Elsket den hatteesken, hadde jeg sett den, hadde den glatt blitt med meg hjem og :-)


Ønsker deg en fortreffelig søndagskveld!

Godt Isolert/Victoria sa...

Flotte loppekupp! :)

Godt Isolert/Victoria sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Greta sa...

Du hadde nok likt deg her hos oss også i helga du da. Kjempedigert loppemarked med alt mellom himmel og jord. Eg stod i kafeteriaen så eg rakk ikkje å se så mykje på alt som var der, men det var mange skatter visst

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Herlige ting du finn, du er flink til dette☺

Du har også vunne hovudpremien i give awayen min☺☺☺
Kjempekoseleg at DU vann♥

Send meg adressa di so kjem det ein pakke i posten om ei lita stund☺

marny.alice@hotmail.com

Klem M♥

fryd&forandring sa...

Herlige kupp du har gjort!!! -og grattis med giveaway-premie! Ha en fin søndagskveld!
Klem

lillelaila sa...

Heldig dere har vært med bruktfunnene deres! Gjelder å være rask på loppa ja ;)
Ble fryktelig nysgjerrig på den store tingen du har fått i hus.. ;)
klem Laila

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Så masse fint du har funnet! Vekta var helskjønn! Gleder meg til åse resten av funnene dine;9

Ha en flott mandag!

Related Posts with Thumbnails