"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 17. oktober 2010

Det plagsomme hjørnet: del 2.

I dag blir det enda et fort gjort innlegg fordi jeg sitter her i finstasen og er egentlig på vei ut døra til barnebursdag.

MEN så ville jeg jo så gjerne vise dere hva jeg hadde hengt opp på veggen. :D



Som dere ser så er jeg ikke helt ferdig enda. Skal jo gjerne ha noen flere bilderammer (gjerne runde) som jeg også etterhvert skal putte noen bilder inni. Slik at dette blir bildeveggen her i huset. Her skal alle familiefotoene henge.

Og fra den nederste hylla skal det gjerne henge noen kroker som jeg kan henge duppeditter i, men bortsett fra det så er jeg veldig fornøyd nå (merk: nå... for hvem vet når dette endrer seg ;P)

Hva synes dere? En bitte liten forandring?
Og merk denne forandringen var gratis.
Alle tingene hadde jeg liggende.

Ønsker alle som er innom en solfylt dag!

Klem Madelén

17 koselige kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

KJEMPEfint!☺
Rammene var veldig fine!☺

Kos deg i bursdag☺

Klem M♥

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

.....eg var sikker på at eg var følger av bloggen din, men nei! Men no er eg det☺
Har hatt deg på blogglista mi heile tida, men tydelegvis ikkje som følger...

Klem M♥-igjen☺

lillelaila sa...

Så fint det ble Madelèn!
Så fint når man samler familiebildene sammen på denne måten. Og masse inspirerende lesestoff lett tilgjengelig på hyllen ser jeg ;)
Ha en fin dag du også!
klem Laila

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Det vart kjempefint! Så smart å blande bildevegg med hyller og kroker. Skikkeleg dekorativt! Eg hadde vore fornøgd med den løysinga der ihvertfall!!:)
Kos deg i barneselskap:)
Klem:)

Marianne sa...

veldig fint! Flotte rammer du har også.

Ha en fin solsøndag.
Marianne

Glassveranda sa...

Flott bilde-collage! Blir så mye ryddigere layoutmessig med en bildecollage enn når slike rammer spres utover et helt rom, noen på veggen, noen på skjenken. Jeg har laget en vegg oppe på gangen utenfor soverommene våre hvor jeg nå skal samle familiebildene våre, men mange ligger fremdeles i esker dessverre, ting tar tid ;) Tusen takk for både det ene og det andre, det er alltid så utrolig koselig å høre fra deg, og gjett hva jeg har oppdaget i dag: Bettum Villa er jo ikke i bloggrollen på Glassveranda enda! Jeg bare blogger og blogger, men i alle dager?! Jeg skammer meg og har rettet opp fadesen i dag! ;)

Ha en riktig fin søndag! :)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Hjertedamas blogg sa...

Koselig med bilder på veggene:DDDD Det skaper personlighet i interiøret. Det har vært noen år nå, hvor man ikke skulle ha noe annet enn Jesus, Madonna og engler på veggene. Kameratene til yngste sønnen lurte på om vi er veldig kristne, på grunn av bilder, kors og Madonnafigurer:DDDDD Det var liksom på tide å få tilbake de personlige bildene igjen:DDDD Klemz

Gammel stil sa...

Helt fantastisk!!! Du er så flink og har det så fint:) Elsker det:) Og TAKK for at endelig noen har bilder! Det blir så MYE mer personlig!:)

Klem fra oss:)

♥ Monica ♥ sa...

Synes det ble utrolig flott og dekorativt. Det gjør seg med mange ulike rammer i kolasj. Jeg har tenkt tanken, men det er ikke blitt til at jeg har kommet så langt enda. På tide å se etter gamle, eller nye, flotte rammer framover.
Ha en flott søndag. Klem, Monica

Li/Småtingene sa...

Så koselig du har gjort det!
Synes du får det riktig så hyggelig i kroken din :-)

Ha en fin søndag!

Jennys fire vegger sa...

Kjempefin forandring! :o) Likte hylleplasseringene veldig godt! :o)

Håper du koste deg i barnebursdag!

Ha en god søndag videre og en fin, ny uke!
Klem Jenny

PS! Du har fått en utfordring, se bloggen min. :o)

Hverdagen vår sa...

lekkert:) og det blir nok kjempefint med kroker under den hyllen, kommer med ett lite tips jeg da;)
Hva med en rund krans/hjertekrans av bjørk over den hyllen der du event skal ha kroker under(?)

Klem fra Eli

Trine sa...

Kjempekoseli krok :D
E så deili me forandringe!
Især når man finn en vri man bli fornøyd me :)
Slit enda litt me kor æ vil ha ka.. Så skummelt å lage holl i de nye veggan :D

Håpe du kosa dæ i bursdag :)

Ha en flott søndag :D

Klæm

Hannes dagbok sa...

Så bra det blir! Gleder meg til oversiktsbilde!!
Håper du har kost deg i fødselsdag!

Klem!!!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hei igjen:)
Du har vinnerlykke altså! Eg måte flire når eg tellte meg fram til 3.premien og fann deg;) Sender du meg adressa di? Eg husker den ikkje dessverre..:)
Ha ein fortsatt fin kveld!
Klem:)

fryd&forandring sa...

Så fint du har gjort det!!! Herlige rammer du har hatt liggende, jammen god DE kommer frem i lyset!
Ha en fin dag i høstværet!

Landlige Hjem sa...

Heisan Madelèn ;)
Takk for alle dine varmende ord hos meg, du er god du!♥
For en lekker vegg!!♥ Det kommer til å bli kjempefint med en egen familievegg ;))
Nyt av dagen;)
Klem fra meg, Anki

Related Posts with Thumbnails