"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 16. oktober 2010

Det plagsomme hjørnet.

Tv-stua har vel alltid vært det mest vanskelige stedet å innrede her i huset, spesielt dette hjørnet. 
Siden jeg flyttet inn her for 4 år siden så har den irritert meg.

Her ser dere et bilde jeg tok av den i mars (ca. når jeg startet å blogge). Var forsåvidt fornøyd den gangen, men synes liksom det var for tomt og pregløst (på veggen altså).
Vegglampen var jeg også lei.


Dette er et bilde tatt i sommer en gang. Der ser det egentlig enda verre ut... synes jeg.
Vi prøvde oss på å henge opp en stor sort hylle til alle de dvdene, men det ble IKKE bra. Så den er nå skrudd ned igjen. 
Og veggen ble helt tom.. slik at jeg kunne tenke litt på hva som skulle opp igjen på veggen.


Så i morra skal dere få se hvordan det nå er blitt.
Enda et forsøk på å gjøre det fint i hjørnet.

Klem Madelén

PS: Forandringen har kun skjedd på veggen. Den kjipe soffan og bordet er fremdeles der ;P.
Og det er ikke brukt noen penger. Kun hengt opp ting som lå litt her og der

11 koselige kommentarer:

tove sa...

Hei hei
Møblering er ingen enkel sak nei...
Nyt kvelden
Klem Tove

Anonym sa...

Lykke til, det blir spennende å se hvordan det blir;)

Det som slår meg, er at bordets proporsjoner ikke helt passer inn, skulle vært mindre, da hadde det blitt mer harmoni

Hjertedamas blogg sa...

Gleder meg til å se resultatet:DDDD Men det vell sånn det er, at vi prøver oss frem, ombestemmer oss og prøver noe helt annet:DDDDD Klemz

Randi sa...

Nei, det er ikke alltid så lett! Men ofte er det bare litt prøving og feilig som må til, og å flytte om på ting og forandre er jo en av de tingene som gjør livet verdt å leve;)
Er litt enig med anonym over her mht bordet. Hva med et rundt, mindre bord, feks.? :)
Ha en flotters lørdagskveld!
Klem:)

Manne's hverdag sa...

Spent på resultatet!!! Alltid
spennende med forandring.

Selv kan jeg ikke gjøre de helt store krumspringene i stua vår.

Ha en fin lørdagskveld!!!

Hilsen
Marianne

Bettum Villa sa...

Hei.
Er selvfølgelig enig med dere at det bordet er svært, men så er det det bordet som blir brukt til det meste her hjemme så da er det kjekt med litt størrelse.
MEN kommer jeg over et firkantet bord som er høyere enn 55 cm og billig så slår jeg virkelig til med en gang. ;)
Klem Madelén

tante fiolett sa...

Ja det blir spennende;)
Smil & klem fra Jeanette:)

lillelaila sa...

Hei hei!
Er ikke så lett dette bestandig nei..
Håper du har funnet en løsning du er fornøyd med nå da!
Gleder meg til å se ;)
klem Laila

Marianne sa...

Spennende å følge med videre utover hos deg:9

God natt.

Beate sa...

hmm, spennende! gøy med litt forandring da!!

kos deg

klem beate

fryd&forandring sa...

Dette blir spennende! Syns forsåvidt at det ser ut som et koselig hjem! Kos deg med endringene!
Klem

Related Posts with Thumbnails