"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 5. oktober 2010

Helgens fangst

(titt-tei.. ser dere min kjære i karafelen?)
Var på loppa forrige lørdag og jeg fant noe da også, på tross at det nesten ikke var lopper der(!?!)
Men etter jeg hadde tatt noen runder så var det et par skatter som ble med hjem. Var jo egentlig på utkikk etter alt mulig annet, men når det er et loppemarked som ikke har blomsterpotter engang så gir jeg meg ganske fort.. hehe.
Salt og pepper (og sukker?) drøssene kommer i bloggbutikken min regner jeg med.
Resten har allerede fått sin plass i hjemmet ;P
I dag er det laaang jobb dag. Så jeg er vel ikke tilbake her før 9 i kveld.
Så da ønsker jeg alle dagens bloggere en flott dag!


Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Flotte lopper☺
Karaffelen var nydeleg!
Eg har fått eit slikt gammalt strykejern av pappaen til min kjære til bursdagen-er så fiiine☺

Nyt dagen☺

Klem M♥

tove sa...

Hei hei
Flott fangst. Stilig strykejern. Kupp.
Ehh...hvordan forandrer man str. på bildene?
Ha en fin lang dag på jobb
Klem TOve

Jennys fire vegger sa...

Hihi, titt tei, ja. :o) Flotte lopper! :o)

Ha en fin dag videre!
Klem Jenny

Hjertedamas blogg sa...

Hei!!! Syntes loppene dine var nydelige. Kanskje ikke kvantiteten, men kvaliteten som teller:DDDD Klemz

Maias Lille Verden sa...

Du er en dyktig loppeshopper! jeg blir imponert altså :-) den karaffelen var herlig, den hadde jeg tatt med meg også...

Ønsker deg en fin kveld!
Klem

hobbyvimsa sa...

Flotte skatter du har funnet,ha en fin kveld og uke!!Klem Linda:)

Kaoskontroll sa...

Flotte lopper! Løp innom ett i helgen jeg også, men der hadde de bare leker og klær. Nedtur! :S

En slik liten gang hadde jeg i min forrige bilig også. Helt snålt, for huset var på tre etasjer + loft, men alt de hadde ofret til gang var vel 100 x 120 cm. Må ha vært en usosial arkitekt som ikke tenkte på at andre kanskje liker å få besøk. Hehe
Så ja, jeg er glad jeg har litt større gang nå, og synes jeg har fått plass til det viktiskte. :)

Klem

Glassveranda sa...

Herlig!! Har et gammelt strykejern i lysthuset, men nå som vinteren snart er her og lysthyset er sjeldnere i bruk, så har jeg vurdert å ta det med inn. Eller kanskje jeg heller skulle pynte til høst/jul i lysthuset? Hmm... fikk noe å tenke på, vi får se :))

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Related Posts with Thumbnails