"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 10. oktober 2010

Hjemmelaget, innkjøp og salg.

Ja, dagens innlegg blir litt histen og pisten. For jeg har jo så masse jeg vil vise dere : D.

Først så vil jeg vise dere mitt ymse (littegranne mislykkede) forsøk på å lage mine egne klosser med bokstaver på.
På den ene siden står det HOME og den andre står det LOVE.



Først og fremst var jeg på Monter igjen og forklarte at jeg gjerne ville ha noen små klosser.. igjen møtt med spørsmåltegn, men de fikset det så greit for meg atte.
20 klosser ble mine for 12 kr.
Klossene ble pusset og deretter malt med en turkis farge som jeg hadde liggende og så "distressa" med Tim Holtz stempelpute.
(Synes vel og merke ikke så veldig godt på dette bildet)

 Kanskje ikke helt vellykket, men godt nok for meg.
Hadde vel en tanke om at jeg ville lage opp dette for salg, men følte liksom ikke det ble så bra som jeg hadde drømt om så da blir vel den jeg har laget gitt bort til jul eller noe slikt.
Eller kanskje jeg beholder den...;P


Og så har jeg vært og shoppet bøker på det supre boksalget som Notabene har gående for tiden.
Haugevis med titler til 25kr +
Så disse fantasy/ungdomsbøkene ble mine for 125,- (det er et kupp synes jeg!!)
Notabene har også MASSE spill til 79,- nå så hvem vet.. kanskje jeg skal begynne på julegavene?



Og sist men ikke minst så har jeg lagt ut disse super herlige drøssene i bloggbutikken min Under Trappa.
Så hvis disse frister så er det bare å skrive en mail.
Lurer også på om jeg snart skal ha en liten give away på bloggbutikken for å skape litt mer "blest" rundt den.
Høres det gøy ut eller? Tar gjerne imot tips om det er noe i butikken som dere ønsker å vinne ;)


Også kommer det snart enda et loppeinnlegg fra meg... for denne jenta var på et veldig innbringende loppemarked i dag.
Dessverre gikk ikke auksjonen som jeg også var på like bra. Alle tingene jeg ønsket meg ble kapret av noen andre "rike" mennesker. Bæsj altså!


Ønsker alle som er innom en kjempe fin solfylt dag.
Og samtidig vil jeg ønske noen nye følgere velkommen til meg.
Håper dere finner inspirasjon her inne hos meg :)

Klem Madelén

14 koselige kommentarer:

Anita S Home and Wine sa...

hei hei
må le litt her -syntes jeg ser fjesene hos gutta på monter he he...
uansett - klossene ble k j e m p e
f i n e :)

klem anita s

Marianne sa...

Klossene ble bare superflotte syntes jeg. Jeg som er så glad i turkis og duse farger. Sier bare superflott:)

Gøy med give away.
Er en ivrig følger av bloggen din.

Fortsatt fin høstsolsøndag.
Marianne

Fiolkransen sa...

De klossene likte jeg kjempegodt! Så flotte de ble. Kreativ må du være:)

Fine krydderdåser også:)
Vært litt ute av bloggverden i det siste, men nå er jeg tilbake:) Nå skal jeg oppdatere meg litt på hva som har skjedd her i det siste:)

Ønsker deg en super søndag!

Klem fra Thea

Det lille huset med druehagen sa...

Synes klossene ble kjempe fine jeg!! Du er jo kjempe flink og kreativ!!
Ha en flott kveld!
Klem Gro-Beate

hobbyvimsa sa...

Heisann!!Syns du skal være fornøyd med jobben på klossene,nydelig farge og flott skrift.Rett og slett nydelige,godt jobbet:)Ha en flott og kreativ søndag!!Give away er alltid gøy jeg blir ivertfall med..Klem Linda:)

Hannes dagbok sa...

Så utrolig fine de ble Madelén! Du er jo så utrolig kreativ og flink men det har jeg sagt så mange ganger;)
jeg handler lopper for harde livet jeg også om dagen men antikvitetene får vi overlate til de som har pengene ja;)

Klem...

Martes atelie` sa...

De klossene var jo bare helt rå;) Takk for tipset. Må nesten lage noen jeg også....til jul.

I`Døsset sa...

Klossene var jo bare superkule, ordentlig flott farge.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Wow! Klossane vart jo kjempefine jo:) Du er berre så utruleg flink! Gleder meg til å sjå loppefunn;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Jennys fire vegger sa...

Klossene ble kjempefine! :o) Du blir nok beryktet på Montèr snart; Hva har hun funnet på DENNE gangen da. :o) Hihi...

Drøssene var nydelige, og give-away er alltid spennende! :o)

Ha en fin kveld videre!
Klem Jenny

prinsesselinn sa...

Kjempefine,
Ikke mislykket i det hele tatt.
Ha en strålende kveld.

Frøken Jægers Hus sa...

Tusen takk Madelén.. det varmer! Gleder meg til å se loppisene! Så dumt med det spannet da.. Auksjoner på loppemarked, vet ikke om jeg liker det enda.. Men det blir jo mer penger som kommer inn i kassen til loppemarkedeierene. Det går jo på en måte til en god sak. Ha en fin uke!!!!!!
Klem, H

Villevinkel sa...

Fine klosser - du er flink med hendene!
Syns du finner mange flotte skatter på loppis!
Klem

Anonym sa...

For en søt blogg!!! :) du er kjempekreativ! jeg elsket klossene! hvordan laget du bokstavene? stempel?

- Eirin

Related Posts with Thumbnails