"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 20. oktober 2010

Hjemmelaget juletrepynt

Ja.. jeg innrømmer det...Jeg er klart for jul!!
Tenker på juleting nå nesten hver dag.
Hva kan jeg lage, hva vil jeg kjøpe, hva skal jeg kjøpe i julegaver, hva skal vi spise, hvor skal juletreet stå?
Litt tidlig å tenke på dette selvfølgelig, men jeg er typen som liker å bestemme meg for ting tidlig.
 Er kanskje ikke så spontan av meg.

Så i år ønsker jeg meg et skikkelig julehjem.
Jeg har fått hobbyånden over meg så mye av årets julepynt blir hjemmelaget.
Da blir det jo ikke såå ille dyrt.


Det første jeg har laget er denne jule-lenka som skal henge på juletreet.. eller kanskje jeg lar den henge på denne hønsenettingrammen...:)
Er kjempe fornøyd med den, men GUD hvor lang tid det tok å lage.



Hva synes dere... Lekkert eller?
I løpet av de nærmeste dagene skal dere få se mitt første jule-syprosjekt (for hånd) og jeg skal se om jeg får til å lage et trinn-for-trinn innlegg slik at kanskje flere av dere kan få den samme gleden ,som meg, ved å lage sin egen pynt.
Er det interessant eller?

Klem Madelén

PS: Driver også forsatt og tenker på en liten give away på Under Trappa-butikken, men jeg er litt usikker på premien. Vil dere vinne noe i butikken eller noe som er nykjøpt?

21 koselige kommentarer:

sylvia sa...

hei.
kjempefin den lenken der,så vakkert med hønse netting bak,flink du er,
å ja gjerne tips å hvordan du lager ting.
ha en fin dag.
klem fra sylvia

fryd&forandring sa...

Så flink du er!!! Lenken var flott! Har brukt stempler og trebokstaver? Jeg skal ikke begynne juleforberedelser før i november. Men enkelt ting kan jo fint kalles "vinterpynt" og r ikke ene og alene julepynt.. og sånn pynt er jo fin å ta frem snart, hehe!
Ha en fin dag!!

Jijji sa...

Så fiiiin julelenke! Synes den var kjempefin på hønsenettingrammen, jeg. Kanskje lenka forsvinner litt i et juletre?
Flink du! Jeg synes i grunn ikke det er for tidlig å tenke litt på juleforberedelser nå... Tida går fort, og det er jo mye man har lyst til å gjøre;)

Klem fra Jijji

Hjertedamas blogg sa...

Hei!! Nydelig lenke og nydelige ramme:DDD Likte den hønsenettingen på den ramma:DDDDD Klemz

Det lille huset med druehagen sa...

Så fin den ble!! Du er kjempe flink!!
Tips på gave? Hva med en sånn lenke;)
Ha en flott dag.
Klem Gro-Beate

Camilla sa...

Så nydelig, en kjempe god ide!

Klem, C.

Romantikk-takk. sa...

Jammen er du flink,nyydelig var den. Klem.

tove sa...

Hei hei
Den var RÅLEKKER. Kanskje jeg kan låne ideen din?
Nyt kvelden
Klem Tove

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefin lenke! Du er so kreativ og flink☺

Lure på ka juleprosjektet ditt er...hehe☺
trinn for trinn-Oh yeah!!☺

Klem M♥

Trefemtien sa...

Så nydelig den var! Du er jammen flink! Jeg hadde aldri klart å lage noe sånt...:)

Katharina sa...

Så flink du er..:) Artig å holde på med litt kreative ting, men her mangler det litt på tiden:)
Jeg elsker å lage ting..så ideer taes gjerne imot med takk...gleder meg til jul også, men litt tidlig..:)
Klem fra Katharina

♥ Monica ♥ sa...

Så nydelig. Hva slags stempel har du brukt, og hva har du brukt for å stanse ut hver enkelt "billett"? Nydelig ♥♥♥

BROCANTE sa...

Herre min - jeg begynner å tenke jul et stykke ut i desember jeg. Var innom Ikea i går og de hadde jamen juleavdeling i oktober - syntes det er for tidlig jeg. Men, skal du lage ting både til pynt og gaver så må man vel begynne tidlig. Lykke til med planleggingen.

Marianne sa...

Den lenka var jo bare helt flotters! Så flink du er. Gøy med give away, jeg følger spent med.

Ha en fin høstkveld.
Marianne

-Ultima-Thule- sa...

Jeg styrer masse jeg også, lager julegaver og står i. Så du er ikke alene :0) Lenken ble kjempe fin!! Er det lov til å kopiere ideen?? Jeg falt helt for den!! *Smile*
Kos deg så masse videre med juleforberedelsene!! Uten for vinduet mitt snør det og gir skikkelig julestemning ;0)
*Klem*
-Kamilla-

Anita sa...

Oi den var fiiin, kanskje eg skal prøve meg på en sånn! Takk for inspirasjon ;)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

SÅ stilig lenke.. Gleder meg til å se neste prosjekt.
Ikke lett å vite med give awayen... Lykke til med avgjørelsen

Ha en fin kveld
klem

Camilla sa...

Den var kjempe fin!! Der fikk jeg ihvertfall et tips;)
En give away er alltid stas. Noe fra butikken er jo en kjempe fin gevinst! Kanskje du kan ha flere alternativer til premie, så kan man skrive hva man ville helst vunnet.. ?! :) Uansett. Det blir sikkert gøy!

Ha en fin høstkveld videre.
klem Camilla

Daisys home sa...

Ja, denne lenken var helt utrolig lekker ! Og så godt som den passet på den hønseNettingen ,så ville jeg nok latt den henge netopp der..Du lager jo så masse flott så mye å velge mellom ,jeg er svak for de Tags som du lager..de er så skjønne.Klem sissel

Myran Gårdsliv sa...

Hei... Koselig med alt man gjør før jul, og man kommer altid til kort hvert år, med alt man har lyst til å rekke. Så hvorfor ikke starte før. Super blogg!
Mvh; Mari

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

TUSEN TAKK for bursdagshelsing☺

Va morsomt å lese det du skreiv... Gratulere Anine, får Madelen... Ho heite nemleg Anine Madeleine...☺

Håpe du får ein fin dag☺

Klem M♥

Related Posts with Thumbnails