"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 8. oktober 2010

Høststemning fra Europris

For ca. en uke siden så tok jeg min vante tur innom Europris. Var egentlig på utkikk etter fyrstikkesker som jeg kunne dekorere, men på min vei så dukket denne herlige (falske) lyngen opp.
Hadde sett slike (bare styggere) andre steder, men til dobbel pris.
Så gleden var stor når jeg fant lyngen her til 69,- kr stk.


Så det ble med 4 stk. hjem.. 2 lilla og 2 hvite.
Er på utkikk etter en billig lav sinkbalje som jeg kan dekorere med ute.
Fylle den opp med fake lyng og kanskje noen kongler og mose.
Det blir sikkert fint ♥

I kveld får vi besøk av kusinen til min kjære. Så da blir det enda en vaske-, scrappe-, filmkveld.
Kjøpte med meg 2 filmer på Europris også: 2012 og Star Trek..
Gleder meg til å se dem!

Klem Madelén

11 koselige kommentarer:

Randi sa...

Så fin!! Synes den ser veldig ekte ut, ihvertfall på bildene:) Ser fint for meg at planene din om å pynte ute blir bra, kan ordne i stand mye fint med kongler og mose:) Kos deg meg scrapping og film ikveld, nyt helgen!
Klem til deg:)

Elisabeths Borg sa...

Takk for tipset angående lyngen. Tror jeg da skal ta meg en tur på Europris imorgen.

Ha en fin filmkveld

Maias Lille Verden sa...

Så fin den var, hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd den var ekte :-) Hmm... tror det blir en tur på Europris på meg og, hihi!

Kos deg i helgen!

Klem

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Lyngen så helt ekte ut! Jeg er en mester til å ta liv av lyng. Tror alltid den klarer seg selv uten vann:-)Dette var en god ide. Ha en fin fredagskveld! Klem til deg.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

"Farlig" butikk å gå innom:) Kjempefin lyng, såg heilt ekte ut. Trur eg og må ha..min ekte drysser fælt no..hmm..vatn kanskje?;)
Ha ein flott kveld!
Klem:)

Sommerhuset i bakken sa...

Oj, så fint - og lurt. Tror jeg må ta meg en tur på Europris i morgen ;-)

For et flott vaskebrett du har bak der. Har du malt det? Det tror jeg jammen at jeg skal prøve, også...

Ha en finfin kveld og en riktig god helg!

♥ Monica ♥ sa...

Den så jo helt ekte ut. Kjempefin. Skal prøve å pynte litt ute jeg og, men finner ikke noe å pynte i - foreløpig. Det er bare å lete videre :)
Ha en fin lørdag.

Karen sa...

Her var det mye pent gitt :) Og den banneren din var jo bare en fryd for øyet!!!

Takk for titten og god helg :)

Home By Virginia sa...

Heisann ☺

He he he... De har jeg også sikret meg... ;) Perfekt til meg som IKKE har grønne fingre... :P

Takk for kommentar på butikkbloggen... ;)

*Ha en herlig søndag*

Klemmer fra MV ♥

Jennys fire vegger sa...

WOW! Er den fake?? :o) Tittet på bildene før jeg leste teksten, og tittet bort på min egen noe vissen lyng og sukket! :o) Så flott og ufaket den ser ut!

Nydelige bilder du har tatt, altså.

Ha en fin kveld videre!
Klem Jenny

Glassveranda sa...

Fantastisk flotte bilder!! Jeg ønsker med et vaskebrett! Har jo mange gamle ting, men ikke et vaskebrett, må alltid smile når jeg ser et! (Men lurer på om oldemor tenkte det samme!? :))

Ha en fin ny uke! :)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Related Posts with Thumbnails