"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 11. oktober 2010

Innbringende loppis!

Dagens innlegg blir fort gjort for jeg er på farta ut døren
(skal på jobb). :)
Var på loppa i går i flere timer og da ble det mange flotte ting med meg hjem.
Et par av tingene, fatet og dukene, kommer kanskje i bloggbutikken.
(Må bare sjekke om de små flekkene på dukene går vekk i vaska)

Så her kommer loppe kavalkaden!










Sååå fornøyd med disse loppene altså.
Gjenbruk er flott!!
Og det var til og med lite folk på loppa.. så jeg kunne gå rundt helt uforstyrret og titte. Utrolig deilig!

Ønsker alle en god dag! Klem Madelén

15 koselige kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Deilig med loppis:DDDD Og så det adrenalin kikket man får, når man føler at man har funnet noen go`biter:DDDD Ha en herlig uke:DDD Klemz

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Mykje fint du har fått deg☺
Deileg å kunne gå å sjå på loppis-det er vel heller sjelden☺

Nyt dagen☺

Klem M♥

Fiolkransen sa...

Så skjønne ting du fant! Gikk tydeligvis glipp av det loppemarkedet jeg. ( hvis det var i nærheten da)

Har faktisk kvittet meg med en del av mine loppefunn, men det kommer nok snart nye inn i huset kjenner jeg meg selv rett:)

Klem fra Thea

tove sa...

Hei hei
vært på loppis du og ja...det er jo så gøy. Ihvertfall når man finner så mange skatter som vi gjør. Masse fint...
Nyt kvelden
Klem Tove

Heims lille verdenshjørne sa...

Helt uforstyrret loppemarked? Det hørtes veldig lukses ut:P hehe. Så mange flotte lopper:D

Ønsker deg en fin dag!

Sophie Mari sa...

Så mange fine skatter! De julegrisene var bare sååå søte. *Misunnelig*

Ønsker deg en nydelig kveld videre!
Klem fra Sophie Mari

lillelaila sa...

Mye fine lopper her Madelèn!
Nydelige blomsterpotter!!
Har fått med deg noen loppetorv i høst du ;)
klem Laila

Lotta sa...

Åh heldige du:)

Masse fine skatter:)

Klemmer

Jennys fire vegger sa...

Flotte ting altså, nydelige vaser. Og grisene var artige! :o) Knaggrekken likte jeg kjempegodt og den rosa duken ser jo helt nydelig ut. :o)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Landlige Hjem sa...

Hei der, tusen takk for gode ord!!♥ Skulle ha vært innom deg for leeenge siden!
Ja, der ga du meg en ide, skal se hva jeg kan trylle frem ;) Måtte smile her av O`store Sykunstner *ler* ;) Så god du er!!♥ Men jeg må si jeg ikke er det altså *tjihii* ;)
Så mye flott du har funnet på loppis!!♥ Fantastiske krukker ;)
Nyt av dagen og herlige høstdager ;)
Klem fra meg til deg,
Anki

Mathildes skatter sa...

Takk for koselig hilsen hos meg. Virkelig storfangst du har gjort. Enig med deg at gjenbruk er flott. Og en loppis med lite folk hørtes helt fantastisk (og uvirkelig) ut :D Ha en fortsatt finfin dag.

Camilla sa...

Mye fint du hadde fått med deg denne gangen:)
Flotte potteskjulere!
Skulle ønske det var fler loppemarkeder her i området.

ha en fin tirsdagskveld!
klem Camilla

Marianne sa...

Likte veldig godt de blomsterpottene, flink du er til å finne skattene på loppa!

Ha en fin høstkveld.
Marianne

Hannes favoritter sa...

Åh så fine skatter du har funnet! Likte det ovale fatet spesielt godt!!! Gjenbruk er bra!

Tusen takk for gode ord inne hos meg!

Håper kvelden blir fin!
Klem fra Hanne

Jennys fire vegger sa...

Hei, hei! :o)
Takk for koslig kommentar på innlegget om mammas leilighet! :o)

Og nei, mamma er ikke akkurat en loppisfan for å si det sånn. :o) Hun jobber mye, og er ikke spesielt glad i å male og pusse opp. Men å innrede en stue på ca. 15-20 kvadrat med dyre møbler og litt stæsj her og der, blir faktisk ikke så dyrt alikevel! :o)

Ha en fin dag videre, Madelén.
Klem Jenny

Related Posts with Thumbnails