"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 28. oktober 2010

Kan ikke tru...

Noen ganger så klarer jeg ikke å forstå at www.potterybarn.com kan ha såååå mye fint som de selger til en så grei penge. Blir nesten litt oppgitt at de ikke kan se å komme seg til Norge. 



MEN.... hadde de tilslutt kommet til Norge så hadde de vel skrudd opp prisene skikkelig tenker jeg. Jaja, får nøye seg med å vindusshoppe og hente inspirasjon.

Er det noe dere ønsker dere derfra?

7 koselige kommentarer:

Trine sa...

Så utruli mye herli..
Takk førr tipset.. trur æ må ta mæ en tur dit å kikke :)

Ha en super dag!
I morra e det helg igjen :D

klæm

aig sa...

Jeg har en svakkelse for lamper og de ha så fine av dem. Kjente butikken ikke før. Takk for tipset altså! Ha en kjempefin torsdag! :D

Hjertedamas blogg sa...

Den metalbalja med ved oppi, minte meg på at jeg har en kobber balje på trammen. Hmmmmmm, tror den skal få komme inn i varmen. Klemz PS Jeg ønsker meg et kamera til jul/ bursdag!!! Men det må bli et nytt et!!!! Canon EOS 550D Det holder nok ikke med et 30-40 års kamera her i gården nei, og heller ikke det Nikon D60 som jeg har:DDDD Forlanger mer og mer, huffda:DDDDD

Jannes lille sted sa...

Hei ☺
Så fine bilder! Sikle på mye av dette ja!
Takk for herlig inspirasjon!
Ha en fin fin kveld
Klemmer Janne Merethe

Maias Lille Verden sa...

Jeg elsker Pottery Barn, sist jeg var i USA holdt jeg på å begynne å grine - for det var jo en umulighet å ta med seg alt jeg ville....

Herlig inspirerende innlegg du har laget!

Klem klem

Hannes dagbok sa...

Hei snuppa!

Er nesten like mye tortur som inspirasjon dette...men enig med deg at det er utrolig mye fint!

Ha en deilig helg!

Klem...

Daisys home sa...

Først må jeg få si det var utrolig morro å bli litt Kjent med deg..Har lest innlegget ditt nedenfor..Ønsker deg ei flotters helg,klem sissel

Related Posts with Thumbnails