"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 19. oktober 2010

Lopper...igjen.

Ja, jeg vet det blir mye loppeinnlegg fra meg... men jeg har jo så flaks når jeg er der!! ;p

På lørdag hadde jeg fri og da bar det avsted til loppa igjen.
Årets nest siste.
Om jeg fant noen skatter? JEPP!!



Dette herlige fatet og sausnebbet ble med hjem.
Kommer dessverre ikke i shoppen for det passet liksom perfekt inn på stuebordet med litt snop oppi.


Fant også denne herlig mel skuffa. Denne kommer i butikken.


4 søte serviettringer. Kommer i butikken.


En artig te-skje. Kommer i butikken. 


Enda en vanlig settekasse. Kommer i butikken.


Og sist men ikke minst denne søte hus-settekassen.
Har ikke helt bestemt meg enda om jeg skal selge den... men hvis det er noen der ute som VIRKELIG har sett etter en slik en så gi et lite pip så kanskje jeg ombestemmer meg ;)

Ønsker alle en flott dag! Jeg er på vei til jobb.

Klem Madelén

PS: Link til butikken HER

12 koselige kommentarer:

tove sa...

hei hei
Så mye fint. Stilig spade og sausenebb. som du sier, passer perfekt til snop.
Nyt dagen
Klem Tove

Jijji sa...

Du er en racer på loppemarked altså:) Likte spesielt fatet og sausnebbet.
Ha en herlig tirsdag!

Klem fra Jijji

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Du har eit auge for skattar du☺
Likte sausnebbet-nyyyydeleg☺
Eg skal på loppis neste veke-nr 2 i år...gleeeeda meg☺

Klem M♥

Romantikk-takk. sa...

Nyydelig.:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg kjøper gjerne den settekassa forma som eit hus. Eg har sett etter ei slik lenge, og du veit jo at eg digger å pusse opp settekasser;) Berre gje meg ein pris viss du vurderer å selge den! (innen lommeboka sine grenser sjølvsagt;)
Sausenebbet var nyyydeleg, kult å bruke den til snopeskål!:)
Ha ein flott dag!
Klem:)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så utrolig fint sausenebb du fant. Forstår godt at du vil beholde det selv. Lekkert var det.

Ha en fin uke
klem

Jennys fire vegger sa...

Fine lopper! Nydelige det sausenebbet altså. :o)
Klem Jenny

Maias Lille Verden sa...

Jeg ble helt forelsket i det fatet og sausnebbet! Du må ha øye for lopper, jeg ser nesten bare skrot når jeg ute og "lopper"... hihi! Er nok ikke like erfaren som deg.

Ønsker deg en fantastisk kveld.
Klem klem

Miss Mette sa...

Hei Madelén :)
Alltid kjekt å se loppisfunn :) og særlig når man finner så mye flott som du har gjort! Nydelig både sausnebbet og fatet og supersøte serviettringer… Og veldig kjekt å lese litt om deg i utfordringen :) har fått en slik jeg også, men har ikke tatt den ennå :) Ønsker deg en herlig kveld videre, klem fra Mette

Marianne sa...

Så flink du er til å finne slike skatter. Disse loppefunna var jo bare helt supre.

Ha en fin høstkveld.
Marianne

Camilla sa...

Kjempe fine loppekupp! Likte godt den settekassen formet som et hus med pipe, kjempeherlig.

Klemmer, C.

Kaoskontroll sa...

Blir like glad hver gang jeg får høre at jeg ikke er den eneste blomsterdreperen i blogglandia. ;)

Nydelige ting du har funnet! Som vanlig må jeg nesten si. Lurer på hva i all verden jeg gjør galt som ikke (engang i nærheten) klarer å finne like flotte skatter på loppis. :S
Har kanskje noe med at jeg er et utpreget b- menneske å gjøre? Ikke først på plass akkurat. ;)

Klem

Related Posts with Thumbnails