"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 27. oktober 2010

Månskinnstur

I mangel på en dyktig fotograf på måneskinnsturen i år.. så viser jeg dere bildene som min bror tok for noen år tilbake. Disse bildene synes jeg gir et sååå godt bilde over akkurat hvor stemningsfullt og koselig en slik måneskinnstur er.


I bilde ovenfor ser dere hvor vi går med faklene. Helt nederst i bildet (ved parkeringen) starter vi og så kommer vi frem til hytta omsider etter litt trasking.


Fremme ved hytta er det tent MANGE bål, slik at hver og en familie kan sitte samlet og kose seg med å grille pølser og drikke medbrakt kakao. Som dere ser så er det kjekt å ha med noe å sitte på (så man ikke blir kald i rompa).



 Og siste bilde ser dere min familie + venner av familien. Dette bildet er tatt for noen år siden (2006) så flere av tantebarna har vokst seg store og sterke ;).

Ser det ikke koselig ut? Dette er virkelig en herlig tradisjon.
Og i år hadde jeg til og med kledd meg virkelig godt, så da var det ikke noe problem at man frøys (slik som tidligere turer).

Jeg hadde også tatt noen bilder fra årets tur, men grunnet min manglende kunnskap om å ta bilder i stummende mørke så egnet ikke de seg på bloggen (synes jeg vel og merke ;P)

Håper dere fikk et lite inntrykk av hva en måneskinnstur er. Og håper jeg kanskje ser noen av dere (som bor rundt Vestfold) der til neste år.


Klem Madelén




8 koselige kommentarer:

tove sa...

Hei hei
Så utrolig lekkert. Og så koselig...
Nyt dagen
Klem Tove

Marianne sa...

ja det er en utrolig hyggelig tur, har vært med en gang for mange år siden. Denne gangen har jeg ikke fått det med meg fra avisa, ja ja får ta det igjen neste år.Flott bilder din bror har tatt.

Ha en fin høstdag.
Marianne

Romantikk-takk. sa...

Så utrolig koselig ut,
kommer og blir med neste
år jeg. ;) Nydelig med
bålkos og kakao,er veldig
glad i det jeg og mmmmm.
Ha en fiiin dag.
Klem Mette. :)

Randi sa...

Det så og hørtes jo bare KJEMPEKOSELIG ut da! Er så viktig med slike tradisjoner:) Og så er det noe spesielt med sosiale sammenkomster som arr. i friluft da:)
Herlig innlegg under her, kjekt å bli enda litt bedre kjent med deg!
Kos deg resten av dagen!
Klem, RM ♥

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så KOSELEG det såg ut!! Skulle gjerne ha vore med på det der:) Herleg stemning såg det ut til:)
Kosleg bilde av deg og Pippin under her. Føle eg "kjenne" deg litt, men no fekk eg vite meir ;)
Ha ein flott kveld!
Klem:)

Nina sa...

fine bilder=)

Villevinkel sa...

Åååååhhh..dette så jo helt nydelig ut!!!

Klem

lillelaila sa...

Man burde jo egentlig skamme seg som aldri får dratt kroppen sin ut og med på denne Måneskinnsturen når man bor i nærheten!
Det ser jo så utrolig koselig ut!!
Neste år må vi få med oss denne opplevelsen!
Flotte bilder ;)
Ha en fin dag!
klem Laila

Related Posts with Thumbnails