"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 25. oktober 2010

Nib utfordring: Her er jeg!


Heisann! Her er da jeg...
Madelén heter jeg, er 25 år og bor i Vestfold med min kjære mannemann og hunden våres Pippin.
Bor i et sånn passe gammelt hus fra 1920 som trenger mye kjærlighet. Og det skal det få.. sånn etterhvert ;)
Norske interiør blogger har en liten utfordring hvor de ønsker å bli kjent med oss bloggere så da har jeg svart på noen spørsmål under.


Inspirasjon:
Først og fremst blir jeg inspirert av alle de herlige bloggene som er der ute. Dere alle gjør en super "jobb"!! Blir også inspirert av bladene: Vakre Hjem og Interiør og Lev Landlig. Ellers blir jeg inspirert av gjenbruk og håndarbeid.

Min favoritt:
Min "nykjøpte" gamle skrivemaskin. Elsker gjenstander med litt historie!


Drømmehjem:
Drømmer om å bo i en herlig gammel skolebygning med høyt tak og MANGE vinduer. Eget rom som er bibliotek, stort kjøkken med grue og "hemmelige rom". Inkludert i den drømmen er også å vinne i lotto slik at boligen lar seg restaureres til sin gamle prakt.

Uønsket:
I mitt hjem så prøver jeg å bygge opp en varm og koselig hyttefølelse... så jeg ville vel aldri hatt kjøpt inn fargerike artikler fra det glade 70-tallet og heller ikke furumøbler. Nå er det jo ikke sånn at jeg hater slike gjenstander, men det passer bare ikke inn her.

Drømmedag:
Det er sommer, temperaturen er høy. Meg og min kjære drar på piknik til Verdens ende. Pippin (hunden) får selvfølgelig være med. På vei hjem så stopper vi opp på noen av de herlige interiørbutikkene som Tønsberg har og by på. Siden det er min drømmedag så har jeg jo selvfølgelig vunnet gavekort på mange tusen kroner på samtlige butikker. Jeg shopper og koser meg! Deretter drar vi innom bok antikvariatet og shopper litt til. Tjohei!!
Kvelden er rolig med film og en kopp kakao.


Det brenner:
Tar selvfølgelig å vekker min kjære og tar med meg han og hunden ned trappen og ut døra, men hvis jeg først skulle hatt reddet noe materielt så måtte det vel blitt pcen.

Godfølelsen:
Det er jo sååå mange. Får godfølelse av:
-å leve sammen med min kjære mann og min lille hund Pippin.
-å føle meg nyttig på jobben.
-å lage ting.
-å drikke kakao en stille kveld.
-og sist men ikke minst: å lese en god bok.


Håper dere ble enda litt mer kjent med meg ;)

Klem Madelén

15 koselige kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg å lese☺
Held på med eit slikt innlegg eg og...må berre finne eit bilde av meg :/

Kos deg med mandagskvelden, eg venta på ungkarskvinnen☺

Klem M♥

Landlige Hjem sa...

Hei, såå utrolig koselig å lese!!♥
Flott bilde å vov var jo såå skjønn da ,)
Takk for hyggelige og gode ord fra deg, varmer alltid!♥
Nyt av kvelden & uken ,)
Klem fra meg, Anki

Dronning Bergfrue sa...

Så hyggelig å bli kjent med deg! :) Mulig jeg tar med meg denne utfordringen!!

Hyggelig å bli kjent med deg!
Ha en fin kveld med hund og mann!

mvh bergfrua

Fossestua sa...

Hei Madelen :)
Så koselig utfordring! Veldig moro å få se ansiktetene bak de flotte bloggene man leser. Hyggelig å bli litt bedre kjent med deg :)
Veldig søte både du og Pippin :)
Klem fra Lise

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Hei Madelen
Så hyggelig at du deler dine interesser med oss...vi blir jo litt bedere kjent da.
God uke til deg...
klem...ellen

NIB sa...

Heihei,

så koselig å hilse på deg! :))
Ahh, en gammel skolebygning hadde virkelig vært noe - jeg er så enig, så enig.

fortsatt fin uke til deg:)

fru pink

Martilie sa...

Så kos å bli bedre kjent med personen bak Bettum Villa :)

Flott bilde!

Nyt kvelden og den nye uken!

Klem fra Tove

trine sa...

Å kjenne deg er en av mine STØRSTE GLEDER I LIVET!

I tillegg må jeg si at du skriver og legger inn bilder på denne bloggen din på en super måte.

Ha en fortreffelig uke alle tre:):).

PS: Spiller lotto,extra hver uke i håp om å oppfylle hele familiens drømmer:):) he he ...

hobbyvimsa sa...

Heisann!!Hyggelig å¨bli bedre kjent med deg:)Klem Linda:)

igi sa...

KOsleig å bli bedre kjent med deg!
Klem Igi

lillelaila sa...

Så koselig å lese, spennende å høre mer om jenta bak bloggen ;)
Flott bilde av deg og Pippin! Ser ut som en ordentlig kosete voffs!!
klem Laila

Camilla sa...

Det var koselig å bli bedre kjent med deg!:) Kanskje jeg skulle hevet meg på samme utfordring!;)

Maggie sa...

Jeg fant bloggen din hos Kreative kvinner, og har nå lagt meg til som følger, for her var det virkelig koselig å være på besøk. Du har greid å lage en blogg med god atmosfære, synes jeg.

Hannes dagbok sa...

Hei go´jenta!

Alltid så koselig å stikke innom deg uansett hva du har bedrevet tiden med...du er søtest!

Klem, Hanne

Huldra sa...

Så koselig bilde! Herlig å se både deg og Pippin, og moro å bli bedre kjent med deg på den måten. :)

Related Posts with Thumbnails