"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 3. oktober 2010

NIB utfordring: Oktober, "Lopper i blodet"

Denne måneden hadde virkelig NIB (Norske interiørblogger) en utfordring som passet meg.
Nemlig hvis oss din favoritt loppe!! :D
Er det noe jeg har her i hjemmet så er det lopper.
De står rundt meg nesten hvorhen jeg ser.

Men så var det det å bare finne 1 favoritt.... det gikk ikke... er helt umulig faktisk ;P.
Men jeg skal vise dere 2 lopper som jeg fant på samme dag. Så kan jo NIB-jentene velge hvilken de synes er best.



Først ute er denne herlige Remington skrivemaskinen som jeg kjøpte på høstmarked for litt siden til 200,-
I really ♥ it!
Jeg synes virkelig den passer så flott inn på loppekommoden min med loppebøkene rundt seg.


Og så er det denne nydelige tøypressen som jeg kjøpte av samme mannen for 300,-.
Dere kan vel tenke dere at det var vanskelig å få med seg dette bort til bilen. Takk å pris hadde jeg venninner med meg som kunne hjelpe meg å bære ;).

Da krysser jeg fingrer, tær og hårstrå for at jeg kommer litt høyere opp på vurderinga denne gangen ;).

Her regner det og alle lys er tent. Skal snart sette på "Pirates of the Caribbean" og koke enda en kopp kakao.
Håper dere koser dere?

Klem Madelén



13 koselige kommentarer:

tove sa...

Hei hei
Utrolig flotte loppe funn.
Lykke til.
Klem Tove

Randi sa...

Den skrivemaskinen er bare så flott, og så passer den så perfekt inn hos deg:) Kos deg med kakao og film, snuppis!!
Klem, RM:)

Trine sa...

Utruli herlige bilda av flotte loppeting!
Krysse fingran førr at du suse langt opp på lista me di flotte tingan :D

Klæm Trine

Lille Vildand sa...

To helt nydelige bilder! Skrivemaskinen var perfekt - men tøypressen - aldri sett en så fin !!!
Beautiful!

Klem ♥ Jannicke

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så flotte loppisfunn du har fått tak i...

Ha en fin høstuke
klem

Jennys fire vegger sa...

Åh, flotte bilder av nydelige lopper! :o) Lykke til!

Ha en fin søndagskveld, og en god ny, uke.
Klem Jenny

siren sa...

Wow! Det var virkelig noen flotte lopper, både skrivemaskinen og tøypressa var skikkelig fine!

Så koselig at du vil følge meg videre, det samme gjør jeg hos deg! Ha en fin søndagskveld! :)

Martemora sa...

Begge er kjempefine, men jeg tror jeg ville stemt på skrivemaskina... Stilig stilleben det :) Ikke overrasket om du er en av finalistene :)
Ha en strålende uke!
Klem Martemora

Marlene sa...

Superfin skrivemaskin!
Jeg har en lignende som jeg er veldig glad i.
Og en veldig koselig blogg du har!
Hit kommer jeg tilbake!

God ny uke til deg!

Villevinkel sa...

hei :-)
Nydelig bilde til nib-utfordringen!!
Og gratulerer så mye med nettbutikken !!! (Har vært litt laber aktivitet med meg i det siste, så har ikke fått det med meg før jeg (skjems) ).

klem

Huldra sa...

Så nydelige! Utrolig vakre begge to. :)

Landlige Hjem sa...

For en nydelig klespresse, og den skrivemaskinene din var jo ur lekker.. Dette var jo litt av ett kupp må jeg si!♥ Nyyydelig bidrag masse lykke til!♥
Nyt av dagen, klem fra meg,
Anki

Glassveranda sa...

Nydelige bilder!! Og for noen loppefunn! Fullstendig elsker den tøypressen din, og prisen du betalte for den...!! La meg si det slik: Selgeren ble grundig lurt! :D Helskjønn!!

Klem, Ann.

Related Posts with Thumbnails