"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 23. oktober 2010

Ny veggvidunder.


HURRA!!! Jeg har kjøpt meg klokke....
Og sååååå lenge som jeg har leitet etter en slik en, som har den rette looken, størrelsen og ikke minst pris!
Men her om dagen fant jeg den og da var det bare å sette seg i bilen og kjøre til byen.
Nå henger vidunderet mitt i tvstua.

Og i morra skal dere få se hvor ;)


Klem Madelén

PS: Klokka er kjøpt på Skeidar for 399,-

11 koselige kommentarer:

Roka Design sa...

Hei på deg:)

Knall tøff klokke...ikke gale pris heller:)
Ha en strålende flott helg:)
Klem fra Kari:)

På landet sa...

Hei, så fin klokke har akuratt lik selv =)

God helg.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kjempefin! Herleg følelse nå den perfekte tingen plutseleg dukker opp:)
Ha ein finfin dag!
Klem:)

lillelaila sa...

Lekker klokke! Kjenner til denne herlige lykkefølelsen av å finne det man har lett etter lenge ;)
Passer nok perfekt i tv stuen din!!
Den jule lenka du lagde var super lekker Madelèn :D Kjempeflink er du :DD
klem Laila

Randi sa...

Så flott klokke, og til en så flott pris da:) Gleder meg til å se den på veggen!
Ha en fin-fin lørdag:)
Klem

Marianne sa...

Super duper tøff var den klokka, den hadde passet perfekt inn hos meg også! Har bare en med hvit vakgrunn og sølvfarget ring rundt. Dette må nok bli et ønske for julen, ja helt sikket på ønskelista mi iår.

Ha en fortsatt fin helg.
Marianne

Trine sa...

NYDELI :D

Store klokke e digg!

Klæm

Jijji sa...

Så fiiiin klokke! Absolutt verdt penga;)
Ha en herlig lørdags kveld!

Klem fra Jijji

Glassveranda sa...

Herlig klokke! Oppdrag utført! ;)

God helg!

Klem, Ann :0)

igi sa...

Nydelig klokke! "Fin" pris var det på den også.
Nyt siste del av helga.
Klem Igi

Martilie sa...

Nydleige bilder og FLOTT klokke! :)

Nyt den nye uken..

Klemmer fra Tove

Related Posts with Thumbnails