"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 15. oktober 2010

Potterybarn



Enda en dag med litt vindusshopping. Denne gangen på www.potterybarn.com
Snakk om en herlig nettbutikk!! Får skikkelig lyst til å dra mastercarden... MEN en kan jo ikke gå helt amok heller ;). Noen ganger er det jo nok bare å bruke øynene.
Her er et knippe utvalgte bilder av ting jeg gjerne skulle hatt.

 Skulle jeg hatt en adventskalender så MÅTTE det jo vært denne.♥

 Et slikt rundt brunt bort er jeg på jakt etter til en billig penge.


 Se på den stilige benken.. og den kule nøkkelen i taket.. I want!

Rutete sengesett står også på ønskelista.

Ønsker alle som er innom en flott dag.
Setter pris på alle de herlige kommentarene deres!!♥

Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

Christina sa...

Åh,nydelig!
Jeg blir helt syk av å sitte å se på slike ting.
Ha en herlig fredag & en flott helg.
Go`klem fra Christina

Hjertedamas blogg sa...

hei. begynner å dra seg mot jul????? kanskje jeg skal ha noe i rødt til jul, etter og ha hatt hvit og beige jul i fire år.......klemz

Martilie sa...

Nydelige ting!!
Advenskalenderen var helskjønn -og enkel å "kopiere"

Lekkert bord, hold øynene oppe så dukker det brått opp noe på loppis eller finn :)

Ha en slott helg!

Nyyydelige bilder nedenfor :)

Klem fra Tove

Fossestua sa...

Herlige saker, og mye inspirasjon! Veldig greit at det ikke koster noe å vindus-shoppe, hihi :)
Klem fra Lise

Irene sa...

Herlig kalender.

Selv skulle jeg gjerne hatt julestrømpe fra eye2eye

*sukk*

Manne's hverdag sa...

Hei Madelèn - og TUSEN TAKK for koselig kommentar hos meg!!!

Så flotte bilder du viser!!! Her var det mye lekkert, ja.

Har tittet på noen av de andre innleggene dine også. FOR EN FLOTT BLOGG DU HAR!!!

Legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre!!!

Ha en strålende helg!!!

Hilsen
Marianne

Camilla sa...

For noen flotte bilder!:) Potterybarn har så mye fint! Utrolig koselige kalendere ja:)
Fikk noen tips der..
Ha en finfin helg videre.
Klem Camilla

Glassveranda sa...

Men ojsann!! Jeg har blogget Pottery Barn i dag, men heldigvis ikke de sammen bildene! ;) Skulle ønske vi fikk Pottery Barn hit til Norge. Utrolig mye spennende der! Men de har jo også så mange gode idéer som vi kan ha glede av selv om vi ikke får tak i varene her hjemme i Norge enda ;) Ååååh som jeg gleder meg til jul!! :))

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Related Posts with Thumbnails