"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 13. oktober 2010

Tur på Trollsvann.

Høsten er over oss og jeg må innrømme at dagene går ALT for fort.
Jeg mener... oktober er jo snart over halvveis og jeg har såvidt rukket å tenke.
Skulle jo snart hatt begynt å tenkt på julegavene og skiftet dekk på bilen, vaske hele huset, laget litt julepynt
og masse masse annet. 

MEN en trenger jo ikke å stresse enda.. ;)

Derfor tok meg og min kjære oss en laaang tur på Trollsvann.
Det er jo så idyllisk der.. og om ikke så mange ukene så blir det arrangert måneskinnstur der.
Da går vi i fakkeltok inn til stua. Der griller vi og drikker kakao og så går vi med faklene tilbake igjen.
Gleder meg allerede!


(Ser dere den lille stua i andre enden tru? Når dette bildet ble tatt så hadde vi alt gått halvparten av veien inn til stua.)

Pippin var med å fant seg ei ny venn.


De fikk løpt masse rundt. Uten bånd... og gjett om jeg hadde en lykkelig hund etterpå ;)
Venninnehunden var ei gjeterhund.. så på veien hjem så skulle hun gjete oss alle.
Ganske morsomt egentlig :)

Ønsker alle en god kveld! 
Klem Madelén 

12 koselige kommentarer:

Christina sa...

Kjempe flotte bilder! Ser ut som en kjempe flott plass å gå tur.
Ha en fin kveld.
Klem Christina

Karna sa...

For noen fantastisk flotte bilder, fra et fantastisk flott sted...og det er så kjekt å gå et sted der hundene kan gå litt løs...får mye trim når de kan rase rundt på egenhånd....Nydelige bilder!

tove sa...

Hei hei
Nydelig bilder fra et flott sted. Det var nok en flott tur. Idyllisk og koselig.
Nyt dagen
Klem Tove

Jennys fire vegger sa...

Ja, en skulle vel kanskje ha gjort alt det der... Meeen, det er jo så mye annet koslig å gjøre! :o) Nyelige høstbilder du har tatt, og den stua ser jo helt idyllisk ut. :o) Høres kjempekoslig ut med fakkeltog i skogen og grilling ved den hytta.

Så herlig navn du har på hunden din, og ja... jeg ser kanskje en viss likhet. Kanskje når det gjelder hårfarge ihvertfall! :o)

Ha en fin torsdag!
Klem Jenny

lillelaila sa...

Her var det noe kjent igjen ja!
Her har vi også vært for mange år siden når jentene var små husker jeg. Måneskinnstur her må jo være en flott opplevelse!
Nydelige bilder du har tatt Madelèn!
Tenker Pippin sov godt etterpå jeg ;)
Mye man burde ha gjort i stedet for det man gjør hele tiden. Men er det egentlig så viktig å få gjort alt bestandig....
klem Laila

Bekka sa...

Så flotte høstbilder - koselig å gå tur på et så fint sted :)
Vakkert når den lille stua og naturen speiler seg i vannflata!
Ha en fin torsdag.
Klem fra Bekka

Jijji sa...

Jepp, det er utrolig flott på Trollsvann. Vi har ikke fått vært der i år. Kanskje vi skulle prøve oss på måneskinnsturen? Når er den?

Herlige høstbilder.
Klem fra Jijji

Martemora sa...

Herlige bilder :) Høsten er jammen ikke så verst... i hvertfall ikke når sola skinner :)

Irene sa...

Høsten er nydelig. For en herlig tur.

Marianne sa...

Flotte bilder du har tatt på Trollsvann, utrolig flotte omgivelser der oppe. Måneskinnstur, ja det hørtes hyggelig ut, kanskje en skulle ta med manne på en romantisk utflukt? Ungdommen vil nok ikke være med på en slik tur lenger tenker jeg...'

Kanskje vi sees da.
Ha en fortsatt flott høst.
Marianne

Huset ved elven - fru Strøm sa...

Flotte høstbilder ☺ Det er lurt å bruke de fine dagene til avslapping før julestresset kommer ☺

Klem fra fru Strøm

Sjarmerende-Gjenbruk sa...

...nydelige høstbilder!
Fredagsklem til deg...fra Hanna

Related Posts with Thumbnails