"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 18. oktober 2010

Utfordring fra Jenny

 I går var jeg så heldig å få en utfordring av Jennys fire vegger.
Og da ble jeg så glad! At noen hadde tenkt på meg ♥
Så jeg satt meg ned å svarte på spørsmålene (som var utfordringen).
Siden de også var på engelsk så oversatte jeg dem.
So.. here it goes!


1. Hva er ditt favoritt ord?
Nydelig.. som i: "Ooohh, DET er nydelig", "DU er nydelig!" eller "hva.. er JEG nydelig?!".

2. Hvilket ord liker du ikke?
Skuffa! Liker ikke når folk er skuffa.

3. Hva liker du?
Kjæresten min, bikkja, biff, is, sopp, kyllingvinger, filmer, bøker, kakao, gamle ting.... Liker ganske mye egentlig.

 

4. Hva liker du ikke?
Mugne mennesker, muggen mat, hundebæsj på gulvet, stygge spikerhull i veggen, kulde, dårlig tid, dårlig mage.

5. Hva er ditt favoritt banneord?
Er ganske tradisjonell der og sier: Helvete! (Godt jeg ikke har barn enda ;P)

6. Hvilken lyd liker du?
Lyden av at det er fyr i peisen.

7. Hvilken lyd hater du?
Lyden av noen som spyr.

8. Hvilken jobb, annen enn den du har, ville du hatt?
Tror jeg virkelig ville likt å være min egen sjef. Eller kanskje heller vært daglig leder i en interiørbutikk. Eller så kunne jeg også tenkt meg å jobba på søppeldynga-butikken. Da kunne jeg vært evig loppe-jeger.

9. Hvilken jobb vil du IKKE ha?
Sykepleier, hjemmehjelp, barnehage assistent etc. alt som egentlig har med å hjelpe mennesker fysisk og psykisk.

10. Hvis himmelen eksisterte, hva ville du at Gud skulle sagt når du kom?
"Åh nei, ikke deg igjen!" hihi.

Sånn... da var den utfordringen tatt!
Og jeg skulle vel også gi den videre til noen..


Take it or leav it!

Sånn ellers så var jeg også SÅÅÅ heldig at jeg vant trøstepremien i Bjørg (huset ved fjorden) sin Give Away som hun hadde trekning på i går.
Tjohei!!
Gleder meg til å se hva det er.

I morra skal dere få se mine nyeste loppefunn.

Klem Madelén

11 koselige kommentarer:

lillelaila sa...

Ja da ble jeg litt bedre kjent med deg ;)
Litt overrasket over at bøker kom etter sopp i hvert fall på lista de :DDD
Ha en fin dag Madelèn!
klem Laila

Monica sa...

så kjekt å få lee mer om deg. blir fint i det hjørnet du viser under her. ønsker deg en fin fin mandag. klem Monica

Hannes dagbok sa...

Hahaha...antar at du er like glad i oppkast som meg! Synes liksom å lese det mellom linjene. Hadde de forsket på utrydding av magesjau hadde jeg donert gigantiske beløp...

kos...

Camilla sa...

Hehe, så vitti utfordring!:) Var morsomt å lese hva du hadde svart..
ønsker deg en fortsatt NYDELIG dag!:)
Klem Camilla

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hehehe..moro å lese meir om deg! Eg skal nok klare å skvise inn den utfordringa eg og;) Tusen takk for at du tenkte på meg!:) Pakke er på veg til deg om eitpar dager:)
Ha ein strålande dag!
Klem:)

Maias Lille Verden sa...

Så morro at du tenkte på meg :-) Hihi, blir så glad jeg da! Herlig du!

Jeg har jo selvfølgelig tatt utfordringen. Var veldig morro å lese din, er så koselig å bli kjent med bloggdamene i denne verden.

likte innleggene under her, ang problemhjørnet. Noen ganger skal det ikke mer til altså :-)

Ønsker deg en fin, fin kveld!
Klem

Lille Liljehvit sa...

Hei søte!! :) så koselig kommentar på bloggen min :) Jepp jepp jepp....den er ETT år allerede!! Det går fort altså!! :)

Likte utfordringen du har gitt meg jeg :) Den tar jeg!! Jeg skal skrive om den i morra hvis jeg rekker. Jeg skal nemlig ut å reise ijen!! Bombe!!! Men men!! Jeg skal ta utfordringen så fort jeg kan :)

Stoor klem fra mæ!!!!

Randi sa...

Hehehe, morro;) Det dukker stadig opp ukjente sider ved deg:)
Takk for at du sendte den videre til meg, innlegg kommer- plutselig:)
Kos deg i kveld!
Klem fra meg

Jijji sa...

Så herlig utfordring... Moro å lære et par nye ting om deg;)

Klem fra Jijji - som ønsker deg en fortreffelig uke!

Sophie Mari sa...

Den var gøyal!!

Ønsker deg en fin kveld videre!
Klem fra Sophie Mari

Jennys fire vegger sa...

Koslig å lese mer om deg! :o)

Ha en fin dag videre!
Klem Jenny

Related Posts with Thumbnails