"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 24. oktober 2010

Vegguret på sin plass.

Er litt tom for ord i dag, men føler disse bildene sier sitt ;P
Min nydelige klokke har funnet sin plass og jeg er så fornøyd.




Denne uka har vært fullstappet med jobb, familie, måneskinnstur, fest og blogging.
Så i dag, søndag.. min eneste fridag, er jeg litt redusert.
Tenker på alt det jeg skulle hatt gjort, men det får nok fint vente.

Sitter med min kjære og ser litt på film. Og jeg har sydd min tredje pepperkakemann. Og det er fyr i peisen.
Ahh, kan det bli bedre?

Klem Madelén

18 koselige kommentarer:

Manne's hverdag sa...

WOOOOW - LEKKER KLOKKE!!!

Og plassert på ett helt PERFEKT sted!!! KJEMPEFINT!!!

Ha en forsatt strålende søndag!!!

Hilsen
Marianne

Randi sa...

Aaaaah, det hørtes utrolig koselig ut!!! :)
Så flott det blei med klokka på veggen da, den passet jo perfekt inn hos deg:) Herlige, stemningsfulle bilder, Madelèn!
Kos deg videre:)
Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempetøff klokke!!☺
Den passa perfekt der☺☺

Eg sit med min kjære og ser fotballkamp...☺
Har nett skrudd opp trappegrind-snodig☺

Kos deg☺

Har forresten pruta utslagsvasken ned i 200 kr☺

Klem M♥

Trine sa...

Go søndag ;)
Nydeli klokke!
Glær mæ til mi kommer opp på veggen på badet.. e jo bare 3-4 mnd sia æ kjøpte den.. hehe

klæm

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så utruleg flott det vart med den klokka over den tøffe kommoden! Det siste bildet du viser var knallfint syns eg!:)
Ha ein flott dag! Godt å ta seg inn igjen;)
KLem:)

Fossestua sa...

Rålekker den klokka!!! Nice :)
Klem fra Lise

Stria til Camilla sa...

så lekker klokke da ;)

trine sa...

Enig mmed alle over meg her!

Det er sundt å hente seg inn igjen ungen min;)

Jeg har også gjort det på lørdag men i dag ble det oppgaver på meg.

Kos dere masse;)

lillelaila sa...

Den passet helt perfekt der Madelèn! Super lekkert du har det!
Synes du har vært flink til å finne din helt egne stil ;)
Kommer det noen bilder fra måneskinnsturen kanskje?
Ha en koselig kveld med din kjære i kveld!
klem Laila

Anns draum sa...

Vanvittig flott klokke då!!! Skapet under synest eg og var flott:))) Søndagane skal etter mi meining vere slappe og fulle av livsnytelse og kos:))

Elles har du fått så fint bilete av deg skjølv sidan sist:)))

Klem frå Ann

Daisys home sa...

Kjempelekkert det Vegguret og så passet det jo så perfekt inn hos deg.Ønsker deg ei ny fin uke,klem sissel

Monica sa...

den klokken var bare helt RÅ!! Det siste bildet likte jeg utrolig godt. Så stilig alt sammen. ønsker deg en videre fin søndagskveld. dete r deilig å hente seg inn litt og det må man av og til unne seg rett og slett. klem Monica

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så lekkert det ble... Kjempe stilig.

Ha en fin uke
klem

Camilla sa...

Kjempe fin klokke!!:) Sånn har jeg lyst på selv også..:)

Ha en fortsatt finfin søndagskveld.
Klem Camilla

Monica sa...

råtøff klokke, perfekt plassert!

fryd&forandring sa...

Hørtes ut som en perfekt kveld i mine øyne!! Skulle ha vært på måneskinnstur selv, men tiden strakk ikke til for denne gang! Nydelig klokke -det samme vil jeg si om listverk og panel også, hehe, litt i oppussingsmodus vettu!!
Ha en fin mandag!

Din Kjøkkenkrok sa...

Hei. Flott blogg du har, som jeg må utforske mer. Jeg har en kommoden på hytta, som er lik den du har på bilde, og som må males. Den var veldig tøff i sort. Jeg klarer ikke helt bestemme meg for om jeg skal male eller beise den. Flotte bilder du har. Hilsen Terese.

Laura CheBirba sa...

Hi...I'm Laura from Italy! I love your blog!
I'd like to invite you to visite also my blog :D
Laura from Italy http://chebirba.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails