"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 6. oktober 2010

Vindusshopping.

Regnet strømmer ned her på Bettum.
Og kreativiteten er satt på vent til i kveld for da får vi overnattingsbesøk av 2 av niesene mine.
Da skal vi vaske, scrappe, leke med hunden, se film og spise godt med mat. Gleder meg allerede.

Men mens vi venter så blir det dette "pause innlegget" fra meg.
Jeg har vindusshoppet igjen på www.notonthehigstreet.com og dette er det jeg ønsker meg denne gangen. Er alltid noe å ønske seg :P.



Elsker den nettsiden for det er alltid noe nytt der og den gir meg masse inspirasjon på ting jeg kan lage selv.
Ta en titt du også!

Klem Madelén

11 koselige kommentarer:

Miss Mette sa...

Hei Madelén
Så flotte ting du viser :) her må jeg inn å ta en titt… Tusen takk for tips :) Veldig flotte de bokstøttene. Hørtes ut som en fantastisk herlig kveld dere skal ha, koselig – kos deg masse i høstregnet, stor klem fra Mette

Christina sa...

Oj,så masse nydelige ting du viser. Tror nok jeg må vindusshoppe jeg også.
Høres ut som en kjempe koselig kveld dere skal ha. Kos dere & nyt dagen.
Klem Christina

Landcharm sa...

Hei!
Her hadde jeg ikke vært før. Ble nygjerrig på nettadressen, så der får jeg kikke litt. Ha en fin dag videre!

I`Døsset sa...

Dette var også ei ny side for meg, takk for tips. Likte spesielt godt de flotte flaskene jeg. Ønsker deg en flott kveld

Maias Lille Verden sa...

Herlige ting du viser fram, jeg tror jeg ble forelsket i de bokstøttene :-)

Er bare innom for å si hei og gi deg en onsdagsklem!

hjertero.com sa...

Aner ikke hvorfor, men jeg klarer bare ikke å få lagt meg til på siden din... Men jeg prøver om og om igjen ;)

Vakre ønsker du har! Tøff klokke! Kos deg med dine 2 nieser! -Og for noen loppefunn du hadde i helgen!

klem klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ooooh, dei koppane likte eg!! Det andre og:)
Kos deg med niesebesøk:)
Klem:)

fryd&forandring sa...

Så kos-er rette været for slike besøk og da! Likte godt vindusshoppingen din, hehe. Alltid noe å ønske seg ja!
Klem

Kaoskontroll sa...

Takk for det! Jeg var en stund bekymret for at jeg var den dummeste personen i blogglandia, som ikke forsto dette, men det var teknisk svikt ja, og ordnet seg til slutt. :)

Nydelige ting på ønskelisten din!

Klem

det hvite hjerte sa...

masse skatter
du deler med oss
likte koppene
svært godt ...!

kommer gjerne innom
bloggen din igjen, takk for titten!

klem det hvite hjerte

Jennys fire vegger sa...

Oj, oj! Så tøffe bokstøtter! Og klokken var jo kjempesprek. Tar meg en titt på den siden!

Ha en fin kveld videre!
Klem Jenny

Related Posts with Thumbnails