"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 6. november 2010

Årets siste loppemarked: Del 2

Har enda noen flere godbiter som jeg gjerne vil vise dere.
Kommer fra loppemarkedet jeg var på forrige helg.



De nydelige fatene ble mine for 25,- stk (veldig fornøyd!) .
Og den øverste boken som jeg fant nederst i haugen fikk jeg med meg for en tier.
*heaven*

På vei hjem fra loppa skulle jeg hente min kjære hos svigers og da fikk de sett alle kuppene mine.
Svigermor forsvant ut døra og kom tilbake med enda 2 NYDELIGE bøker.
De kunne jeg få ta med meg hjem (?!?!)
 for da fikk de et hjem hvor de ble satt pris på og ble vist frem.
Det er helt sant!! Jeg elsker gamle pene bøker
(jeg liker nye pene bøker også ;P).

Det største fatet skal jeg gi bort, den minste står som pynt på stuebordet (som dere så på NIB/stue bidraget mitt) og bøkene er satt ved siden av min gamle skrivemaskin.
Alt på sin plass ;)


Sånn ellers har jeg hanglet fælt denne uka, men jeg håper snørret er på tilbakemasj og halsen leges snart.
Så jeg kommer sterkere tilbake! Føler jeg nesten ikke har besøkt noen av dere denn uka..
(å det gåkke vettu).

Klem Madelén

PS: Tror du sannelig ikke jeg så et loppeskilt ute i gaten på vei hjem!! Får se om det stemmer i morra.

12 koselige kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Du veit å finne fine ting also☺
Bøkene var superskjønne☺

Tru eg ska flytte til ditt distrikt i oktober mnd kvart år☺

Nyt lørdagskvelden☺

Klem M♥

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Nyyydelege fat og bøker! Du har virkeleg auge for lopper du:))
Ha ein flott laurdag, og god bedring!
Klem:)

Marianne sa...

Flotte bøker og fat du har funnet på loppa! Gøy når en finner slike skatter:)
Ha en fin kveld.

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig:DDD Jeg elsker også gamle bøker, og liker å ha dem fremme. Mitt største problem er at det er et eller annet i limet på ryggen, som trigger den ene bikkja mi til og tygge opp ryggene på bøkene:DDDDD Klemz

Prinsessen paa erten sa...

Herlige funn!!!! :)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!Ja dette var et kupp,du er så flink til å få tak i fine ting til en bra pris..Lykke til på loppis i morgen..Ha en fortsatt fin helg!1Klem linda:)

Irene sa...

nydelige fat

god bedring

Maias Lille Verden sa...

Herlige og vakre funn som alltid!
Bøkene var helt konge! Sånne er jeg på utkikk etter også :-)

Ønsker deg en fortsatt fin søndag. Stor klem

Randi sa...

Tro ikke jeg vet om noen andre som snubler over så mange skatter som det du gjør på din vei:) Herlige ting du har fått tak i denne gangen også.
God bedring, håper sykdommen snart slipper taket:)
Klem, RM♥

igi sa...

Så flotte gamle bøker! Veldig dekorative. God bedring!
Klem Igi

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Flotte lopper...
ha en vakker dag..
eddaKlemmer

lillelaila sa...

Heisan!
Jeg skjønner ikke hvor du finner alle disse loppemarkedene jeg??
Jeg fikk med meg et,men da hadde de satt skilt i hagen min også da;)
Kjempeflotte ting du får tak i Madelèn!!
Har du forresten fått med deg at Smia skal legges ned.. snufs...
Så nå er jeg på leting etter nye jaktmarker :DDD
Håper formen er bedre!
klem Laila

Related Posts with Thumbnails