"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 11. november 2010

Bokhyller.

Olala.. snakk om herlige bokhyller.
I want!!!
(Må bare vinne litt på lotto først ;P)


(bilder fra google)

Synes også det er utrolig stilig når det er lamper/lys fester i selve bokhylla.
Fort gjort innnlegg i dag! Så er det jobb i 9 timer.

Ønsker dere en flott dag!
(Jeg elsker mine nye vinterdekk)


Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

Christina sa...

Åj,for noen lekre bokhyller!
Ha en flott dag på jobben.
Godklem fra Christina

Jannes lille sted sa...

Oj, lekre bilder!
Et bibliotek hadde vært litt gøy å hatt! Men slikt har jeg nok dessverre ikke plass til!
Ha en flott dag!
Klemmer Janne Merethe

Hannes dagbok sa...

Enig med de hyllene men de krever litt takhøyde...noe ikke jeg har dessverre. Men det finnes jo mange andre fine løsninger også;)

Håper du har hatt en fin dag på jobb,snupp!

Klem...

trine sa...

Du skulle bodd i et riksbiblotek du jenta mi he he ..

Er sjeleglad for at du kjører trygt og sikkert!

Er kort innpå bloggen din i kveld for nå er det kos resten av kvelden til jeg hopper i loppekassa.

Torsdagskveld i Nydalen skal nytes:)

Snakkæs.

Bekka sa...

Stilige bokhyller! Jeg drømmer om et eget bibliotekrom med sånn stige opp til øverste hyllene... kanskje en vakker dag? Det er jo så fint!
Ha en fin kveld :)
Klem fra Bekka

Maias Lille Verden sa...

Jeg drømmer også om ett eget bibliotek en dag. Det hadde vært så koselig! Ett sted der man kan stille ut alle de vakre bøkene og ett sted man kan slappe av og nyte roen.

Fantastiske fine bilder du viser, veldig inspirerende :-)

Klem

Related Posts with Thumbnails