"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 10. november 2010

En liten ønskeliste.

Det hører jo julestria til å komme med en liten ønskeliste..
Så her er min!
(Husker faktisk ikke helt om det teppet er fra Skeidar.. men men)



Linken til disse smykene fant jeg på en annen blogg (Vintage House).
Er de ikke fantastiske!! Jeg ønsker meg disse altså.
Men såvidt jeg kan se så er de ikke å få tak i i Norge *sukk*

Ønsker meg også:
*Sengesett (ruter og striper)
*Gavekort på en eller annen interiørbutikk.
*Filmer
*Bøker
*Gavekort på Stoff og Stil.
*Duker og håndkler.
 og
*Fred på jord! ;P


Ønsker dere alle en fabelaktig, snøfull, uke!!

Klem Madelén

12 koselige kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Kjempefin ønskeliste! Krysser fingre for at du får noe av det til jul! :o)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Ikkje verst ønskeliste det der☺

Klem M♥

Elin sa...

Hei:)
De smykkene du ønsker deg selger vi på vår butikk:)
Se på denrodeoase-elin.blogspot.com

Ha en fin dag:)

Klem Ea

Elin sa...

Hei igjen:)

Klokkesmykket koster 495,- har bare 1 igjen;)

Klem

Hjertedamas blogg sa...

Håper du får noen av dine ønsker oppfylt:DDDD tja, når julaften kommer, så bruker jeg og få oppfylt et ønske: Og det er snille barn:DDDDD I år har jeg tre: En pussemus (som jeg skal kjøpe til Gubben, i bursdag og julegave, og som jeg skal bruke!!!), en varmepistol (som jeg skal kjøpe til meg selv, fra Gubben i bursdag og julepresang), og så håper jeg på noen gavekort på Expert, så jeg etterhvert kan få kjøpt meg et Canon EOS 550, speilreflekskamera:DDDDD Jeg fyller 50, så jeg håper jo at noen av mine barn får lyst til og være extra snill mot sin gamle mor:DDDDDD Klemz

Camilla`s Castle sa...

Så fin ønskeliste!:) jammen meg smart å ha på bloggen!:)
Noe å tenke på, hehe..
Ha en finfin kveld Madelen!:)
Klem Camilla

Manne's hverdag sa...

Kjempefint med ønskeliste på bloggen!!! Med den må du vel
garantert få noe du ønsker deg til jul.

Selv fikk jeg tøfler av kællen ett år, noe jeg absolutt IKKE ønsket meg. Inn det ene øret og ... ;)

Ha en flott onsdagskveld!!!

Hilsen
Marianne

Romantikk-takk. sa...

Det var jammen meg en
flott ønskeliste.
:))
Klem Mette.

Martilie sa...

Så masse flotte ønsker!
Morro å se, vi liker tydeligvis samme smykker for jeg har idag kjøpt englevinge-armbånd og smykke :)

Blogger om det senere ikveld!

Håper nissen kommer med flotte gaver i år!

Klem fra Tove

trine sa...

Det var mange flotte tips Madelen!Smykkene ble jeg også forelsket i med en gang.Klærne var også kjempe lekre.

Da er det bare å håpe og lengte på at drømmer går i oppfyllelse:):)

Irene sa...

med en gang trodde jeg det var ulla som hadde laget smykkene, smykkene hennes finner man på eye-2-eye.net

Hannes dagbok sa...

Hei søta!

Tipper du har gode sjanser til å få oppfyllt både det ene og det andre så snill du har vært i år!

Har allerede fått min julegave jeg. Som tidligere nevnt krasha pcen min og jeg måtte velge....angrer ikke da;)

Håper du har en deilig uke og at formen er på topp!

Klem,hanne

Related Posts with Thumbnails