"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 27. november 2010

Føler meg forsinket...

For alt for... ALT for lenge siden så vant jeg en give away. Eller egentlig vant jeg to.
Hovedpremien hos Kalas Mystiske Hjørne
og trøstepremien hos Huset ved Fjorden.

Snakk om å være heldig!!
Jeg har sagt lenge at snart må jeg vel slutte å vinne, men jeg har tydeligvis en god karma ;). Enn så lenge.


Av Marny (Kalas Mystiske Hjørne) fikk jeg denne nydelige kammerstaken (er det det det heter?)
+ 3 stearinlys som var pakket så nydelig inn med gammelt papir og hyssing.
(Jeg tok det dessverre i bruk før jeg fikk tatt bilde.)
Fikk også et herlig kort og et lite fyrstikkeske bilde.
(tenkte jeg skulle bruke det på en eske, så dere kan sikkert få se den i senere anledning)


Og så vant jeg dette herlige hjemmelagde hjertet fra Bjørg (Huset ved Fjorden)
Det har ikke fått sin endelige plass enda, men det kommer :).

 Tusen takk til begge to!! Jeg er sååå takknemlig. :D
Og sorry for at dette innlegget drøyde så lenge som det gjorde.


Over til noe annet.
Jeg har sydd 16 små hjerter, 3 store og 2 julekuler til nå.
Derfor har bloggen lidd litt denne uka.
Men når julepynten kommer opp så har jeg mange ting som jeg gjerne vil vise frem.
Wait and see.. :)


Og i morra drar jeg til Sverige.. ugudlig tidlig.
Noen tips om steder jeg må få med meg?
Er det noen interiør butikk på Nordbyen?
Skal i allfall innom Panduro butikken der..


Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Så fine premier. Den lysetaken har jeg også - love it!!

God tur til Sverige :)

Klem, Lise

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So kjekt at den fallt i smak☺☺
Og du er ikkje treig i heile tatt-eg var jo supertreig med å i heile tatt få sendt avgårde gåva.... :( :( :

Håpe du har det bra☺

Klem M♥

sylvia sa...

graatulere til deg.
klem

tove sa...

God tur heldig gris. Vinner sjelden noe jeg...
Klem Tove

Christina sa...

Så fine premier!
God tur i morgen & kos deg.
Klem Christina

hobbyvimsa sa...

Gratulere nydelige gaver..Kos deg i Sverige!!Ha en fin 1 advent..klem Linda:)

Marianne sa...

Gratulerer med flotte premier!
God tur til Sverige, kos deg masse.

Marianne

Jennys fire vegger sa...

Nydelige premier, gratulerer! :o)

Ha en fin 1. advent videre og en god, ny uke.
Klem Jenny

igi sa...

Så helidig du har vært. Flotte premier.
De har ihvertfall Indiska på Nordbyen, ofte mye fint i den butikken
Klem Igi

HANNES DAGBOK sa...

Heldige deg!!! Kjempeflotte premier!

Håper du har hatt en fin start på adventstiden Madelén!

Klem fra meg!

Related Posts with Thumbnails