"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 22. november 2010

Herlig stemning

(bilde fra en liten makeover på kjøkkenbenken)

Da var jeg tilbake igjen fra enda et lite avbrekk fra bloggen
eller det blir jo litt feil å kalle det avbrekk, for det er jo sånn man har fra ting som er slitsomt og sånn er det jo ikke å blogge. Bloggen er bare morsom den, men likevel så flyr tiden fra meg og det har blitt prioritert annerledes..


I det siste så har all ledig tid gått til vasking av hus og klær og sying av julehjerter.
Eller nå juger jeg... ALL ledig tid har jo selvfølgelig ikke gått til det.
På fredag så hadde vi overnattingsbesøk av niesen min på 14.
Vi spiste søppelsnacks og så på film til ALT for sent (eller rettelse, de (niesen og kjæresten min) så på film til kl 5 på natta. Jeg la meg kl 1). En av filmene var The Sorcerer's Apprentice.
Kjempe stilig eventyr!!

Og på lørdag så var det middag hos noen venner.
Big Horn-style.
NAM NAM NAM, sier jeg bare. Det var virkelig god mat.
Storfe indrefilet, mais, ruccola, soppstuing, båtpoteter, bernaise + +
Var jeg ikke heldig?
Og vi spilte Rock Band. Jeg var en reser på trommene, men gud så vondt jeg fikk i nakken etterpå.
Og vi hadde gitar quiz. En kamerat spilte sanger og det var førstemann til å gjette hvilken det var.
Jeg husket som regel sangen, men aldri hva den het.. Søren!


Og nå er jo hverdagen her igjen og uken kommer sikkert til å fly forbi igjen.
Til søndag reiser jeg til Sverige for å kjøpe inn provianter.
Røyk til kjæresten og godteri til meg.
Kanskje jeg også finner noe kjøtt til fryseren og litt julepynt?
Hvem vet...

Ønsker dere alle en flott kveld!

Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Camilla`s Castle sa...

Koselig bilde fra kjøkkenbenken:)
God tur til Sverige! Litt billig proviant er kjekt:)

Klem Camilla

trine sa...

Det bildet ga stemning det!Det kan trenges i denne kulda usj å usj he he ......

Vinteren er jeg IKKE glad i for da blir alt stivt,mamma også:D

Deilig å besøke bloggen din innimellom for den gir meg sååååå mye glede og overskudd.

Takk jenta mi og ha en flotters uke.

hobbyvimsa sa...

Så koslig du har pyntet,god tur til Sverige..Ha en fin dag!!Klem Linda:)

Hilde Heimdal sa...

Å høres ut som du har kosa deg da :)

Heldig som skal til Sverige, skulle gjerne vært der å handla inn ja ....

Ikke alltid lett være oppdatert på bloggen, tar jo mye tid også :)

Må du ha ens trålende flott dag!

Klem Hilde :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så koselig det ble på kjøkkenbenken.

Ha en fin uke
klem

Anita sa...

Så fin blogg du har. Lagt meg til som følger. Likte oppskriften på de sydde pepperkakene. Mulig jeg må lage noen sliker hjerter..


Anita

Martilie sa...

Nydelig på din kjøkkenbenk!
Høres ut som innholdsrike dager hos dge ja.. Mye nå før jul merker jeg og bloggingen lider litt.. Men det er helt OK - må være rom for det :)

Nyt dagen!

Klem fra Tove

tove sa...

Hørstes koselig ut. God tur til Sverige på shopping. Heldig som bor i nærheten av grensen til vårt kjære naboland.
Nyt kvelden
Klem Tove

lillelaila sa...

Så godt å høre at det ikke bare er meg som føler at jeg får blogget for lite :D
Dagene flyr Madelèn! Og følelsen av å ha så mye å gjøre og så lite tid er der hele tiden !
Skal se å få sendt deg en epost så kan vi bli enig om vi får tid til å treffes. Og ja jeg vil gjerne at du kjøper julekuleboken for meg! Det hadde vært veldig snilt!
klemmer fra Laila

Related Posts with Thumbnails