"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 13. november 2010

Hjemmelaget julepynt: del 2.

Vil nå så gjerne få vist dere enda litt mer hjemmelaget julepynt.
Håper det går greit?
Disse lagde jeg for en time siden ilag med min niese som har vært på besøk.


"God Jul"
Synes de var ganske så søte jeg!
Kanskje jeg skal lage meg noen til meg selv?.. for disse fikk niesa mi med seg hjem.





Her ser dere klossene på det "nye" bordet som jeg fant på loppa sist søndag.
Bordet ga jeg 100,- for og jeg angrer ikke et øyeblikk.
Passer jo perfekt inn hos meg med den brune tonen.
(Det er jo litt slitt på det bakerste benet og er litt vaglete, men det gjør ikke noe ;P).
Nå står bordet mellom sofaen og tv-veggen.


Følg gjerne med her inne..
for om noen dager så vil jeg gjerne vise dere noen flere hjemmelagede ting.
Vil gjerne ha tips om andre ting jeg kan lage også ;).

Klem Madelén

16 koselige kommentarer:

Litt av Mitt sa...

Kjempefin julepynt! Nostalgisk, søtt og i nydelige farger :) Jeg tråler blogger for nye ideer til julepynt, så jeg tar gjerne imot flere tips. Hvis du hekler så kanskje du kan finne noen ideer på bloggen min også :)

trine sa...

Både klossene og bordet var skikkelig stilige.Deilig å se noe som er litt anderledes for en gang skyld:)

Bordet kan du jo bare beise litt og lime alt bedre sammen om du gidder da.
Jeg følger med;)

Ha en deilig helg.

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Madelèn!! Tusen takk for hyggelig hilsen:))

Så flott hjemmelaget julepynt!! Kjempe-fine og dekorative klosser:)) Og det "ny-gamle" bordet ditt var lekkert!! I like;)

Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

STOR klem
Anette:)

Fossestua sa...

Hei Madelen :)
De klossene var veldig søte :)
Kjempefin bord du har fått tak i...også så billig! Der var du heldig :)
Gleder meg til å se flere tips :)
Klem fra LIse

Hjertedamas blogg sa...

Åh, så fine klosser:DDDDD Hvor får du tak i de???? Og hvordan maler og pynter du ? De var så flotte:DDD klemz

Fossestua sa...

Hei Surre-madelen hihi:)
Har aldri heklet noe som helst i hele mitt liv, så nei...jeg ble ikke forvirret :) Skjønte at du hadde vært litt tullehue der ja :)
Klem fra Lise

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Nydelege juleklosser, og det bordet var jo perfekt hos deg! Eg digger slike bein som det hadde:)
Ha ein fiiin søndag!
Klem:)

Bekka sa...

Så fine klosser dere lagde! Du bør absolutt lage til deg selv også :)
Bordet var utrolig stilig - jeg elsker både fargen og utskjæringene på beina!
Ha en fin søndag :)
Klem fra Bekka

Romantikk-takk. sa...

Så koselig og smart julepynt,
flink du er snuppa. Det bordet
kommer jeg og *stjeler* sølvfatet
også. ;)
Ønsker deg en herlig dag.
Klem fra Mette.

Marianne sa...

Flotte julenostalgiske klosser du har lagd:)
Heldig med det bordkjøpet også, det likte jeg veldig godt.

Marianne

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefint pynt!!☺☺

Og bodet; wow nydeleg!!!☺☺ 100 kr er eit kupp☺☺

Klem M♥

Anne sa...

du er bare utrolig kreativ. veldig kjekt å følge bloggen din :)

Martilie sa...

Kjempeflotte klosser. Og bordet - rålekkert!!

Kos deg med forberedelsene :)

Klemmer fra Tove

Maias Lille Verden sa...

Jeg kommer i julestemning med så mange fine klosser! Herlig!

Ønsker deg en fin fin dag!
Klem

Jannes lille sted sa...

Så fine altså!
Du er så utrolig flink og kreativ!

Ha en flott dag
Klem Janne Merethe

Daisys home sa...

Sier som jeg har sagt tidligere..du er bare så utrolig flink og kreativ.Dette var kjempelekkert!
Ønsker deg ei fin ny uke,klem sissel

Related Posts with Thumbnails