"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 15. november 2010

Hjemmelaget julepynt: Del 3


Her ser dere litt av det jeg har holdt på med de siste ukene.
Julelenka er endelig TOTALT ferdig (litt lei av å sy pepperkakemenn nå ;P)
 og så har jeg laget 5 hjerter i tillegg som skal bli tillegsjulegaver (3 av dem i kveld).

Kanskje litt bakvendt dette her...men jeg var i byen i dag og shoppa litt (stoffer, bånd og diverse).. og så skulle jeg jo egentlig vise dere det jeg hadde kjøpt først og så dette bildet over her i morra. Men jeg ble jo så gira på å vise de pepperkakemennene at da får det andre vente litt til ;P.
Er vel ikke så rart det?


Og ellers er det full rulle med forbredelser til jul og julegaver her i heimen.
Var så heldig at jeg klagde over mine manglende pepperkakehus-ferdigheter til svigerinna mi. Så da ble jeg bedt ditt slik at vi alle kunne lage det sammen. Da går det sikkert fint vettu!
Gleder meg til å pynte huset.

Ønsker alle en nydelig kveld!

Klem Madelén

PS: Del 4 kommer i morra ;)

13 koselige kommentarer:

Bringen Blomster sa...

Så fint! -skulle ønske mine syferdigheter var litt større...blir så inspirert når jeg ser sånt som du har laget:)
Fortsatt fin uke til deg!
-synnøve-

Anita sa...

NYDELIG!! Er so kosleg med heimelaga julepynt!

Du har jo virkelig jobba på ser eg, flott blogg du har. Kjekt innom å hente litt inspirasjon!

Ha ei flott veke:)

Klem Anita B

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Superfine!!!☺
Kreativ som alltid☺

Klem M♥

Alfasinteriør sa...

Så flott lenke det ble av pepperkakemennene dine:0).
Ha en fin kveld.
Klem Alfa

trine sa...

Jeg er dypt og inderlig imponert !

Ser at du helt tydelig har anlegg så det piper etter:D:D

Gener er noe rare greier for her har de helt tydelig hoppet over et ledd da mora er ei kløne he he ...

Skikkelig moro å følge med deg og bloggen din for den er sååå levende.Det skjer noe her støtt og mange spennende overraskelser alltid.

Natta skal opp kl 06.00 gjesp.

Miss Mette sa...

Hei Madelén
Så koselig og flott julestemning det var her inne hos deg ♥ ♥ ♥ og så utrolig søte pepperkakermenn du har laget - disse likte jeg veldig godt ♥ Masse flott ellers også her hos deg :) og masse inspirasjon... Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

Hannes favoritter sa...

Så fint! Jeg fikk skikkelig julestemning nå!!! Så flink du er!!

Jeg gleder meg også stort til jul!

Ha ei fin ny uke!

Klem fra Hanne

Elin sa...

Åååå så fint...heldige de som får dette i julegave:)

Klem Ea

Maias Lille Verden sa...

Det er så koselig med hjemmelaget julepynt og den lenka var jo såå fin! Dyktig du er :-)

Klem klem

igi sa...

Det ble kjempe fint! Forstår godt at du ivret etter å vise det frem.
Gleder meg til del 4!
Klem Igi

Elisabeths Borg sa...

Pepperkake gerlanderen ble jo KJEMPE fin!! Så flink du er. Veldig flott bilde også.

Herman Grans ♥ sa...

Så gøy julepynt! Denne var helt ny for meg :) Ønsker deg ein fin kveld! Hilsen grete

Beate sa...

å, så fint!!! så flink du er!!

klem beate

Related Posts with Thumbnails