"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 16. november 2010

Hjemmelaget julepynt: Del 4

Ja, hei igjen!!
Som jeg fortalte i går så var jeg å shoppet litt.

Og dette ble med meg hjem:
-4 forskjellige stoffer (Elsker dem!!)
-2 meter bånd
-8 knapper
-Skilt til adventslysene mine
-2 pepperkakeformer: Stjerne og Hus
+ masse vatt til å fylle i hjertene.


Og i går var jeg klar for en kosekveld for Madelén, hvor jeg spiste is, drakk kakao og sydde hjerter mens jeg halveis tittet på tv. Aaahh.. koooos!

Disse hjertene ble resultatet.



Er jo så fornøyd med dem.. selv om de selvfølgelig ikke er perfekte, men er ikke det litt av sjarmen da?
Det synes i allefall jeg (når det er hjemmelaget vel og merke).
Hadde det vært nye hjerter så hadde jeg vel forventet litt bedre kvalitet ;P.


Må jo også få lov til å si at det er så mange flotte inspirerende juleinnlegg rundt omkring nå.
Blir jo helt paff over hvor flinke dere er. Og det inspirerer jo meg til å prøve meg på ting jeg aldri har gjort før. Slik som å sy for hånd.. har ikke gjort det siden barneskolen.
Så får du også lyst til å prøve deg så er det bare å kaste seg ut i det. Det er ikke så vanskelig som det ser ut.. (sier dama som er redd for symaskinen sin ;P).

Ønsker alle som er innom en fantastisk uke!

Klem Madelén

PS: Jeg har blitt en bokelsker på www.bokelsker.no kanskje det er noen flere av oss der ute?


25 koselige kommentarer:

Manne's hverdag sa...

KJEMPESØTE HJERTER!!! BLE SKIKKELIG INSPIRERT NÅ!!!

Ha en fortsatt fin kveld!!!

Hilsen
Marianne

Drømme Hjemme sa...

Di hjertene ble kjempe fine, og ikke minst di søte pepperkakene du har laget. Tenkte jeg skulle prøve meg på peppekake mennen så jeg ha det som pynt på pakkene.

Takk for tipset :)
Ha en fin kveld.
Klem fra Linn

Ingvill sa...

Hei! De ble kjempefine, og hjemmelagde ting skal ikke være helt perfekte. jeg fikk også lyst til å lage sånne.
Kos deg videre

Alfasinteriør sa...

Så mye flott du lager. Hjertene var nydelige:). Har en liten give away inne hos meg. Bare til å hive seg med.
Klem Alfa

Trine sa...

wooooow :D så flink du e :)
Ja det e så mye inspirasjon å hente.. at æ har løst å gjør nå snart.. så ska starte me å male lysestaken som ska bli årets adventstake.. hehe :P

Klæm

Camilla`s Castle sa...

Så flink du er!:) Så mye fint du har laget! De hjertene var knallfine altså!:) Kreativt!
Ha en fin kveld videre!
KLem Camilla

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

OlAlA!!☺ Nydelege hjerter♥ Blikje da julestemning hos deg so blir da da hos ingen!☺
Flinka☺

Klem M♥

Hannes dagbok sa...

Hei superflinke! Hjertene er bare nydelige!!
Jeg har sagt det før men skulle gitt mye for noen gram av din kreativitet og energi!

Stoor klem...

Randi sa...

Åh, så utrolig skjønne da!! Og hva gjør vel det at du er redd for symaskinen din, når du lager så flotte ting med å sy for hånd? Du er flink, Madelèn!!! :)
Klem, Randi♥

hobbyvimsa sa...

Å så søte,takk for tips,disse var rå lekre!!Ha en fin kveld!!Klem Linda:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Nyyyydelege hjerter det oser skikkeleg julestemning av!! SÅ fint med dei handsydde "stinga" dine. Eg vart veldig inspirert! Eg er ikkje komt så langt i juleforberedelser endå..men haudet er proppfullt:)
Ha ei fin natt!
Klem:)

Ingvill sa...

Takk for hyggelig tilbake melding.
Jeg har nå lagt deg til, sånn at jeg finner deg igjen.
Koselig blogg du har

Martilie sa...

Supersøte hjerter. Flink er du :))

Ha en flott morgendag med masse kreativitet og kos!

Klem fra Tove

Anne sa...

nydelig!

Fossestua sa...

Kjempesøte julehjerter :) Så flink du er! Har desverre ikke tålmodighet til å sy så mye, så det blir nok kjøpehjerter på meg,hihi :)
Klem fra LIse

Litt av Mitt sa...

Hjertene ble kjempefine! Du har satt sammen stoffer, bånd og knapper på en veldig delikat måte. Og hjertene er "lubne" og gode.

Martemora sa...

Hjertene ble jo kjempesøte, herlig julete :) Så koselig med tiden fremover nå hvor vi forbereder oss til julen - moro med juleprosjekter!!
Fin onsdag :)
-Klem-

lillelaila sa...

Hallo!! Her kommer et lite piiip!:DD
Hadde vært så koselig med en julehobbykveld Madelèn! Send meg en epost så finner vi nok tid til det også ;)
Hvor har du vært å shoppet alt dette nydelige da??
Og så flott du fikk til hjertene!!!
Superfine!
klem Laila

trine sa...

Gi gjerne mamma et julehjerte i julegave flott,flott,flotters er de:D:D

Bøyer meg i støvet for det jenta mi!

Maggie sa...

Disse hjertene er jo bare helt skjønne. Får skikkelig julestemning nå.
Jeg er mektig imponert over pepperkakene, også. De er supersøte.

fryd&forandring sa...

Hjertene ser jo helproffe ut.. enda en ting jeg gjerne skulle prøvd meg på før jul! Altfor mye inspirerende innlegg i blogglandia nå, kommer ikke til å få sove thihi!!

Maias Lille Verden sa...

Du er så herlig som deler skaperglede og inspirasjon!

Det klør i syfingrene mine etter å ha lest innlegget ditt!

Klem klem

Camilla sa...

Så fine de var, kjempenydelige hjerter!

Elisabeths Borg sa...

Flotte hjerter:-)

hjertero.com sa...

Oi oi, du er superflink!!!
De ble knallfine! Jeg er også redd for symaskinen, og det er vel derfor jeg aldri får gardinene mine ferdig. Har "rotet bort" min egen, men det finnes mange å låne av... Har ikke råd til å få noen til å sy dem for meg, så jeg får vel snart bare hoppe i det! ;)

Forresten så har jeg en liten utfordring til deg hos meg...

Ha en finfin torsdagskveld!

Klem Silje

Related Posts with Thumbnails