"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 23. november 2010

Hjertelige julehjerter

Jeg prøver så godt jeg kan å være produktiv om dagen..
og dette blir resultatet. :)
Mange, MANGE julehjerter i skikkelige julefarger.
Med bånd og knapper.
 
Er jo så utrolig morsomt å sy!!
Kjæresten sitter og smiler til meg bak dataskjermen sin når jeg blir oppslukt av det jeg gjør.
"Koser du deg, kjære?"
"Hæ.... hva sa du?... Åh.. om jeg koser meg.. JAAA!"


Hva synes dere?
Begynner jeg å få dreisen tro?
Hehe
Foretrekker i allefall å sy med fleece-stoff.
For vanlig stoff blir veldig shabby i endene,
men det gjør vel ikke noe om de er litt shabby. 
Jeg bare klipper vekk løse tråder.


Hiv dere på hjerte-maker-bølgen dere også!!


Klem Madelén

16 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Nyyydelege hjerter! Liker så godt stinga du bruker!!:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Christina sa...

Flinka! ♥
De var kjempe fine.
Ha en god kveld.
Klem Christina

Christine sa...

Sooo flink du e!! Hjertna e kjempe fine :)

Eg har og litt idea, men ingen ork te å setta de ut i livet..men da blir vel jul likavel :)

Kos deg vidare med syinga, detta kan du :)

Klem

Elisabeth sa...

Skjønn blogg og skjønne hjerter. La meg til som følger, jeg!

Velkommen inn til meg! Hilsen Elisabeth.

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så utrolig fine hjerter du lager... Kjempe koselig...

Kos deg videre med lagingen
klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Eit sting og du er hekta hekta hekta☺☺☺
Kjempefine hjerter☺

Klem M♥

Martilie sa...

Skjønne hjerter - og for en produksjon :)

Nyt kvelden!

Tove

gode grunner sa...

De hjertene var veldig fine! Artig med hjemmelaget pynt :)

I`Døsset sa...

De var utrolig lekre. Flotte sammensatte fargekombinasjoner i nydelig stoffer. Du er flink.

lillelaila sa...

Dette har du helt klart fått dreisen på ja!!!
Lekre stoff og bånd du bruker, og stingene er jo så nøyaktige da Madelèn!
Kjempefint :)
Ha en fin dag!
klem Laila

Trine sa...

NYYYYDELI!

Så flink du e :)
Sukk så løst æ fikk å sy nu .. igjen... hehe ... :)

Klæm

Manne's hverdag sa...

WOOOOOOOOOOOOW - SKAL SI DU ER EFFEKTIV!!!

HJERTENE ER HELSKJØNNE!!!

Ha en fin onsdag!!!

Hilsen
Marianne

Marianne sa...

Så flotte hjerter du har lagd. Flotte stoffer og bloder.
Du er superflink det er helt sikkert.

Ha en fin dag.
Marianne

Hjertedamas blogg sa...

Herlige hjerter:DDD På tide og lage noen jeg også:DDD Klemz

igi sa...

En fantastisk produksjon! Så flink du er.
Klem Igi

Landlige Hjem sa...

Her produseres det ser jeg, herlig!!
Så utrolig flink du er ,))
NYDELIG!!

Kos deg videre nå i denne herlige førjulstid ,)
Førjulsklem fra meg,
Anki

Related Posts with Thumbnails