"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 29. november 2010

Julestemning

 (Bildet hentet fra google)

Begynner å merke at julestemningen kryper på...
Og blogglandia har vel "skylden" for det. Er jo så mye fint å se hos dere allerede.

 (Bildet hentet fra google)


Har enda ikke pyntet en eneste ting, men har planer om å hente frem en del fra lager i dag.


 (Bildet hentet fra google)


Som dere ser på bildene så ønsker jeg meg en rød, tradisjonell jul (godt inspirert fra utlandet)


 (Bildet hentet fra google)


Må jo se litt hva man har fra tidligere, før en tenker på hva en trenger i år.

(Bildet hentet fra google)


Skal også prøvet å fa tatt meg en tur i skogen og kutte litt grankvister til å pynte med.

Hvordan ligger det ann hos dere?
Ferdig planlagt og pyntet allerede eller såvidt tenkt på enda?

Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

tove sa...

Sååå koselig. Har så vidt begynt å finne frem litt av julepynten.
Ha en fin dag
Klem Tove

Hjertedamas blogg sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hjertedamas blogg sa...

Det ble så mye skrivefeil, at jeg prøver på nytt: Tja, her har jeg så vidt begynt og plukke jula fram:DDDD eller rettere sagt, jeg holder på å lage den:DDDD Har bare bitte lite granne julepynt, fordi jula her i heimen har vært minimalistisk og veldig hvit de siste 5 årene, så de ttar noe tid og skape forandringene. Håper og bli ferdig til jul..... i år:DDDD Ha en flott dag:DDD Klemz

Lottemora sa...

Så koselige julebilder

Ønsker deg en fin aften

Lotte

Camilla`s Castle sa...

Nydelige bilder!:) det er slik jul jeg også liker.. rød og tradisjonell!
Jeg har pyntet litt, men det er ikke så altfor mye. Har ikke så mye plass i denne lille leiligheten, hehe.
Men gleder meg til å pynte juletre:):)
Ha en fortsatt fin uke!
klem camilla

Maias Lille Verden sa...

Hei på deg!

Så koselig innlegg, med mange koselige bilder :-)

Fikk du mail av meg forresten? Jeg sendte deg oppskrift på melis :-)

Klem klem

Related Posts with Thumbnails