"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 2. november 2010

Nib utfordring: November/Stue

Jeg skulle egentlig ikke være med på Nib sin utfordring denne gangen fordi jeg syntes stua mi er så kjip.... og jeg føler vel at vinnersjangsen er ganske langt nede. Men for å vinne så må man forsøke!!
Når jeg lar være å ta med sofaen da ble det ikke sååå ille likevel gitt ;P.
Jeg har gjort i stand til besøk med litt kaker og karameller.
Nå skal vi kose oss :D



Skikkelig varm stemning i disse bildene synes jeg.
Og dere får til og med en liten sniktitt på et av loppekuppene fra forrige helg.
Nemlig fatet med håndtak. Nydelig patina!
Ble mitt for 25,-


Sånn ellers så prøver jeg å få ut fingeren å få tatt noen flere bilder rundt om i huset, men det er ikke alltid like lett.
Vil jo gjerne få blogget litt oftere enn det jeg har gjort.... men så var det den tia da ;).


Jeg har også fått sydd litt flere pepperkakemenn og damer og hjerter.
Nå mangler jeg kun 3 damer og 12 hjerter for å bli ferdig med lenka.
Gleder meg til å vise dere den!

Klem Madelén

PS: Gleder meg til JUL!!

14 koselige kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Jeg syntes det så svært så koselig ut hos deg:DDDDDD Jeg syntes det er morsomt og være med, for når det gjelder det å vinne, så har jeg fremdeles ikke løst koden:DDDD Jeg vet rett og slett ikke hva som gjør en vinner:DDDD Personlig liker jeg kraftfulle bilder, med kontraster og litt røffe ting,- sånn som for eksempel det bildet du sendte inn til loppeparaden, med skrivemaskinen. Lykke til. Klemz

Krabbelure sa...

Hei du! Takk for koselig melding hos meg! Godt å høre fra andre som også liker bøker både i stua og andre steder...Vi snakkes igjen! Krabbelureklem.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kjempekosleg stemning hos deg!
Veldig flott bidrag syns eg, likte vrien med å ta bilde frå sofaen istaden for sjølve sofaen:)
Lenge sidan eg har kommentert hos deg no..eg kikker innom, men har ikkje alltid tid til å legge igjen spor. Skal skjerpe meg, håper eg;) Eg fekk forresten pakke frå deg idag! Gleeeder meg til å sette igang på den:)) Tusen takk for handelen:)
Ha ein fiiin kveld!
Klem:)

hobbyvimsa sa...

Hjemmekoslig lun stemning:)Ha en fin kveld..Klem Linda:)

-Mia- sa...

Koselig stue!! Ha en super kveld! Klem

Marianne sa...

stua di er vel langt ifra kjip, den er kjempekoselig!! Så det så!! ;)
gleder meg til jul jeg og, til å pynte opp og iår blir det julaften hjemme i leiligheten for første gang, hurra hurra ;)

Maias Lille Verden sa...

Jeg synes nå stua de ser koselig ut jeg da :-) Ofte så er en selv sin strengeste kritiker!

Det brettet var vakkert!

Må si du er en driftig sydame om dagen, jeg gleder meg masse til å se resultatet.

Jeg gleder meg masse til jul jeg og :)

Klem klem

Martilie sa...

KOSELIG stuebilder! Innbydende, får lyst å sette seg ned og nyte kvelden :)

Klem fra Tove

Romantikk-takk. sa...

Kjempekoselig hos deg. :)
Lykke til.
Klem Mette.

Anne sa...

tusen takk for kommentar, og hyggelig hilsen på min blogg! Og FOR en inspirerende blogg du har!! Helt nydelig alt det du viser. Denne vil jeg følge! Jeg linker deg til min side, om det er ok?

Novemberklem fra Anne

Jennys fire vegger sa...

Kjempefint bilde! Lykke til i utfordringen. :o)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

russiske kvinner sa...

Veldig koselig.

Daisys home sa...

Koselig bilder ifra stuekroken din ! Ha en fin fredagskveld,klem sissel

Maliva`s verden sa...

Så koselig du har det, lykke til både hos Nib og hos min give-away. Klem fra Maliva

Related Posts with Thumbnails