"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 1. november 2010

Oppsummering: Oktober

Her er noen stemningsbilder fra oktober.
God fornøyelse!

Oktober er over... nå er det 1 November allerede.
Så da måtte jeg jo oppsummere litt vettu ;)

Denne måneden har jeg:
*vært på mange loppemarkeder
*snekret sammen dvd-hylle
*vært på måneskinnstur
*vært på trollsvann med kjæresten og Pippin
*fikset litt opp i det plagsomme hjørnet
* laget litt julepynt.

Det har jo skjedd endel denne måneden også.
Rart hvor fort man glemmer ;P


Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

Blåveispiken sa...

Så fin oppdatering ;o) Flotte bilder! Ja, tiden flyr jammen...betyr vel at vi koser oss følt da :o) Ha en superduper novemberdag! Klemmer, Marianne

Hannes dagbok sa...

Du har jo egentlig hatt en super måned når man ser den summert slik og heldige deg med loppefunnene og det hele:)
Oktober 2010 har absolutt ikke vært god for meg, men jeg har store håp for at jeg går lysere tider i møte fremover...håper det i alle fall:)

Stor klem fra meg!

Christina sa...

Kjempe fine bilder du viser!
Nydelig du har det hjemme hos deg.
Oktober har vært en fin måned,men jeg tar imot november med åpne armer.
Ha en god mandag.
Klem Christina

Maias Lille Verden sa...

Jeg liker så godt oppsummeringene dine :-) De er så koselige å lese.

Klem klem

Trine sa...

Masse nydelige bilda :D
Ønske dæ en flott novembermåned :D

Klæm

Martilie sa...

Å så nydelige bilder!!
Masse flott fra din oktober :)

Nyt kvelden!

Klem fra Tove

Kosekroken sa...

Flotte bilder :)

Ha en fin dag :)

Sommerhuset i bakken sa...

For noen koselige og flotte bilder du viser. Kjempefine!

Ha en finfin novemberkveld!

Anne sa...

så kreativ du er!!

russiske kvinner sa...

Nydelige og spennende bilder. Takk.

Related Posts with Thumbnails