"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 3. november 2010

Sniktitt på en stor skatt.

Fant en "liten" skatt på bruktbutikken for litt siden...


Grønn, rusten og herlig!


Oversiktsbilde kommer den dagen skatten finner sin rette plass.
Hmm.. skulle hatt større hus :P.

Vil også si takk til alle herlige nye følgere jeg har fått i det siste. Kjempe koselig!!

Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Spennande!!:)
Klem:)

lillelaila sa...

Ja dette var spennende! Lurer på om dette kan være en sånn stor vekt til å stå på... Kan godt hende jeg er helt på tur nå..
klem Laila

Martilie sa...

Ser ut som en slags vekt, venter i spenning på å se skatten :)

Klem fra Tove

Vibeke / Mammas Hus sa...

Dette ser kult ut! :)))

Jennys fire vegger sa...

Spennende! :o) Flott patina.

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Katharina sa...

Dette blir spennende...:)

Følger med..klem fra Katharina:)

Hannes dagbok sa...

Hei snuppelura!

Dette ser virkelig spennende ut! Gleder meg til oppdateringen:)

Håper sofaen har gjort deg godt i dag og at du snart er tilbake på bena:)

Go´bedringsklem fra meg!

igi sa...

Spennende! kan det være en vekt?
Klem Igi

Villa Klaraberg sa...

Så heldig du har vært og så den fargen da, minner meg om sånn vekt vi hadde hos helsesøster da jeg gikk på barneskolen..hihi..noen år siden, det:) Gleder meg til å se hele vidunderet:) Ha en flott helg, klem fra Jorunn

Related Posts with Thumbnails