"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 20. november 2010

Utfordring

Her om dagen fikk jeg en liten og artig utfordring fra søte hjertero.com.
Og det passet jo perfekt for nå om dagene så aner jeg ikke hva jeg skal blogge om. Er helt tom.. eller så er alle bildene mine ALT for julete og passer bedre til desember.
En bitteliten bloggtørke kanskje.. eller kanskje jeg bare er så opptatt at bloggen blir litt nedprioritert.
Det jeg vet sikkert er at jeg i allefall kommer sterkt tilbake senere ;).

Ja ja, nok om det. Utfordringen gikk ut på å vise dere hva jeg ikke kan være foruten når jeg går ut døren.
Jeg har en stor veske med masse "søppel", men det jeg ikke klarer meg uten kan du se på bildet under.


* Jobbflaska mi.. som det står "Madelen sin flaske.. ikke kast" på.. hehe. Alltid saft, aldri vann.
*Skrivesaker slik at jeg kan huske alt det jeg får beskjed om i løpet av dagen.
*Mobilen (den billigste og kjipeste mobilen jeg kunne få tak i som IKKE hadde abbonoment).
*Lommeboken (må jo ha den når jeg kjører ;P)
* Og sist men ikke minst, noe til å smøre på tørre vinterlepper.

Dett var dett!
Jeg gir denne utfordringen videre til alle som er innom bloggen min i kveld. Er så glad for alle oppmuntrende ord dere legger igjen. Jeg er virkelig heldig. Som har så koselig lesere.

Ønsker dere en god helg. Nå er jeg og min kjære bedt på middag (BigHorn-style) og JA.. vi gleder oss.
Snakkes.

Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

Maias Lille Verden sa...

Jeg tar utfordringen, følg med i morgen :-) Hihi!

Kos dere masse i kveld, middag big Horn Style hørtes herlig ut.

Klem klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kos dokke masse ikveld!:)
Planlagt publisering kan du ordne før du publiserer. Du går på alternativer for innlegg og skriv inn dag og klokkeslett:)
Klem:)

Daisys home sa...

Håper at dere fikk en koz kveld.Hos meg blir det for det meste "Julete" blogging for tiden...Har vel begynt forberedelsene litt vel tidlig,men får så være! Ønsker deg ei fin uke,klem sissel

Hannes dagbok sa...

Nam!...jeg er fortsatt full av rådyr etter en bedre middag i går og har nesten ikke orket å spise i dag faktisk;
Morsom utfordring! Skal se om ikke jeg får slengt meg på!

Stor klem til deg snuppelupp!

Jennys fire vegger sa...

Artig utfordring, den skal jeg ta! :o)
Og bloggtørken kommer du deg ut av serru, ta deg en liten pause. :o)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Irene sa...

Jeg er kanskje rar, men jeg kan fint dra ut av døra uten noe som helst. Mobil, kort, lipbam osv, kan jeg la ligge hjemme om jeg bare skal gå til en venninne eller noe. Er jeg eneste hjemme er jeg pent nødt til å ha med husnøklene, å er det mørkt ute, eller vil bli det mens jeg er borte må jeg har med refleks.

Related Posts with Thumbnails